Hunkat, Fleur søger akut nyt hjem - Haster~
Fra : Kattehjælp

Dato : 13-03-07 19:05

Venligst send dette link til alle der kunne være interesseret i en hunkat,
2½ år, steriliseret, øremærket, dyrlægetjekket og vacc. feb. 07. Pt.
indekat, der gerne vil ud.
Katten er midlertidigt hos mig da hun skulle væk fra sit tidligere
opholdssted hurtigt. Jeg har akut brug for at hun får et nyt hjem så hurtigt
som muligt da jeg har en anden kat (Obelix) ventende på midlertidig ophold
hos mig, og den er i en totalt desperat/håbløs situation med tidsfrist på 5
dage....
Da jeg kun har en 2-værelses lejlighed og mine egen to katte også skal være
her, kan jeg ikke hjælpe den anden kat før Fleur får et hjem - hvilket vil
sende Obelix lige i retningen af Regnbuebroen......og han er kun en ungkat,
der er endt det forkerte sted, på det forkerte tidspunkt.

Yderligere info kan fås ved henvendelse på ht[at] hus.dk

Se og læs om Fleur her:
http://kortlink.dk/3q5t

Hilsen Heidi, M&M's moar

Fra : Siri

Dato : 15-03-07 09:16

> [...]
> der er endt det forkerte sted, på det forkerte tidspunkt.
>
> Yderligere info kan fås ved henvendelse på ht[at] hus.dk

Du har sæføli allerede sat hende på vildkat.dk....
Ofte ret effektivt - er selv i gang med at redde en kat, der var der
fordi den er skrækslagen for familiens hunde og anden larm - det er der
ikke hos mig, og jeg glæder mig vildt og håber, at det lykkes.... på
løøørrdaaa
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar