og så fik jeg mus
Fra : Ukendt

Dato : 10-03-07 20:45

Ja så fik jeg mus.
Mine søde miverer mente åbentbart at de burde værrer indørs.
Hehe for tre dage siden kom Rocke ind med en mus i munden. Og han Knurrede
helt vildt.
Det var hans legetøj?

Musen blev sluppet løs ca 5 gange og så var det ikke sjovt mere.

Så nu har jeg en mus i Bryggerset og dovne katte i huset.

Møgkatte

Eller hvad?

mvh Allan

Fra : Bjarne

Dato : 11-03-07 18:15

Allan skrev:
> [...]
>
> Musen blev sluppet løs ca 5 gange og så var det ikke sjovt mere.
>
> Så nu har jeg en mus i Bryggerset og dovne katte i huset.

Vi kalder det musleje, når de kommer og afleverer en mus til os.
Når bare den er nogenlunde hel og ikke havner i vasketøjet.

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-07 15:39

"Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> skrev i en meddelelse
> Vi kalder det musleje, når de kommer og afleverer en mus til os.
> Når bare den er nogenlunde hel og ikke havner i vasketøjet.
>
> Bjarne
Så må de hellere bo gratis, ja kattene
Jeg har nu ikke set musen her idag, så enten er den løbet ud, eller naturen
har gået sin gang.
De gange jeg har set den har der ingen spor været efter leg med katten.
Så det kan være miverne har lært at passe på deres legetøj?

Mvh Allan