Det sødeste billede, jeg har taget so far ~
Fra : Ukendt

Dato : 09-03-07 19:05

Ja, her er så endnu et bette billede.

Mulle og Trunte, som jeg nu er begyndt at kalde hende istedet for Mille (de
kan da vist heller ikke høre forskel på mulle og mille eller nulle og tulle,
etc, kan de?), ligger her på fotoet i samme stol -- det gør de indimellem,
når de skal nusse med hinanden, men for det meste skrider Mulle når hun
hopper op til ham *G*

Jeg må stadig ikke røre ved Trunte, men hun har fundet flere steder i
lejligheden hvor hun kan finde fred for mig og min far, når han kommer
forbi. Hun har, ligesom Mulle, stadig fri adgang til udendørs-livet - men
kommer altid hjem, når hun skal hvile og spise - så hun har for alvor
flyttet ind, og det er jo skønt for både hende, Mulle og mig selv. Jeg var
egentlig ikke klar over hvor meget jeg savnede at have dyr i huset, efter
vore tre små dejlige køtere havde kreperet.

Nå, nyd idyllen her på fotoet
http://www.hjortmedia.net/katte.jpg

HC

Fra : Ragna

Dato : 09-03-07 19:58

Hvor er det skønt at se dem hygge sig sammen.
Det varer sikkert ikke ret længe, før du kan få lov at røre ved Trunte.
Hun har jo allerede valgt dig, så efterhånden lader hun dig nok komme
tættere på.
Ingen ved, hvad hun har oplevet før i sit liv, der gør det svært for hende
at stole på et menneske, så alene det at hun er flyttet ind hos dig, kan du
regne for en stor kompliment.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-03-07 20:56

> [...]
>
> egentlig ikke klar over hvor meget jeg savnede at have dyr i huset, efter
> vore tre små dejlige køtere havde kreperet.

Hej HC

Det er første gang jeg besvarer post fra hjemmesiden. Dit indlæg var
desværre ikke gået ind i nyhedsgruppen i OE, så jeg fandt det heldigvis
her på hjemmesiden.

De er bare så kære de to misser. Det er vel nok godt at Mulle vil dele
dig med Trunte. Inden du ser dig om, ligger hun oppe hos dig og spinder.
Tak for synet. Billedet er behørigt blevet kopieret til mit album.

Med venlig hilsen
Tove Krieger
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-07 23:27

"Hans Christian Vang" <....> skrev i en meddelelse
> [...]
> egentlig ikke klar over hvor meget jeg savnede at have dyr i huset, efter
> vore tre små dejlige køtere havde kreperet.

Hvor er det godt hun har fundet sig et hjem.
Og med tiden bløder hun nok op så du for lov til, næsten, alt med hende.

Det er godt for en kat med et trygt hjem.

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-07 23:42

> Hvor er det godt hun har fundet sig et hjem.
> Og med tiden bløder hun nok op så du for lov til, næsten, alt med hende.
>
> Det er godt for en kat med et trygt hjem.
>
> Mvh Allan

Tja, det er vel godt med et trygt hjem for alle - om man er firbenet eller
ej.
Jeg er for så vidt ligeglad med om hun vil kæles eller foretrækker at gemme
sig for mig resten af sine dage - sålænge hun har det godt.

Fra : Siri

Dato : 10-03-07 17:15

> Hans Christian Vang skrev:
> Ja, her er så endnu et bette billede.

---Ta kfor det skønne foto - dejligt at se to katte hygge sig sådan
sammen.
Håber selv at opleve det snart

Jeg var > egentlig ikke klar over hvor meget jeg savnede at have dyr i
huset, efter
> vore tre små dejlige køtere havde kreperet.
> HC

--- Nej, men man nyder det så meget mere, når man sådan får 'liv i
kludene' igen. Lidt 'katte-ræs' er slet ikke nogen dårlig erstatning....
Jeg er selv forbløffet over, hvor meget 'hund' der kan være over det -
også sofa-liv
Dejligt!
Med venlig hilsen
Siri