spm om opløsning
Fra : - ZULU -

Dato : 18-03-07 21:49

Jeg har et Sapphire ATLANTIS ATI RADEONT 9600
http://www.sapphiretech.com/dk/products/products_overview.php?gpid=52&grp=2

Max opløsning er oplyst til: 2048 * 1536

Mit spm. er så, kan jeg køre i 1920 x 1200 overvejer nemlig en skærm med
denne native opløsning. Opløsningen er jo mindre en max, men kan kortet alt
under max???

pft

Fra : Esben

Dato : 19-03-07 04:50

" - ZULU -" <z@z.z> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mit spm. er så, kan jeg køre i 1920 x 1200 overvejer nemlig en skærm med
> denne native opløsning. Opløsningen er jo mindre en max, men kan kortet

9600XT-varianten kunne ihvertfald - endda over DVI.

--
Esben

Fra : Sune Storgaard

Dato : 19-03-07 16:58

"Esben" skrev i meddelelsen

> 9600XT-varianten kunne ihvertfald - endda over DVI.

Ellers finde der et utal at tools der kan lave "custom" opløsninger.

Fra : Nikolaj W.

Dato : 05-04-07 22:48

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.invaliDK> wrote in message
> "Esben" skrev i meddelelsen

> Ellers finde der et utal at tools der kan lave "custom" opløsninger.

Et program kan ikke få kortet til at køre højre end den hardware mæssige max
opløsning, men jeg ville umiddelbart skyde på at det kan, synes den
opløsning har været standard i nogle år efterhånden... Men tag et kig på et
standard kort, atlantis'en køre jo ikke mindre