SLI eller ?
Fra : Steen Jensen

Dato : 18-03-07 16:55

Hej her i gruppen.

Skal til at skifte maskine i den nærmeste fremtid, og vil der for gerne
hører hvad folks erfaring er med sli. Regner med at skulle have evt 2 x
Geforce 8800GTS 320MB eller måske 1 x 8800GTS 640MB, men hvad er bedst
prisen er jo nogen lunde det samme.

Mvh Steen Jensen

Fra : Lasse

Dato : 25-03-07 12:06

Hej Steen

Gør evt. som jeg.... Start med et 8800gts !!
Og vent så til spillene overhoved understøtter/ kræver at der sættes 2 kort
op til SLI..
Tro mig.... spil-producenterne skal nok designe deres spil så du får brug
for alle rammene senere!

Det er min filosofi ! Min Benchmark: 1024*768 = 8980 & 1680*1050 =8900 i
3Dmark 06.
BF2 køre flydende............ :)

Her er mit nye system bygget start marts 2007.

1 x Asus P5N32-E Sli

1 x Intel Core 2 Duo E6600

1 x ASUS EN8800GTS

1 x WD Raptor WD1500ADFD 150GB