Grafikfejl, now what?
Fra : Brian Hansen

Dato : 17-03-07 19:04

Hey there...

Har et XFX GeForce 7900 GTX XT 512 MB og har som så mange andre
fået grafiske fejl samt stor FPS drop efter TBC.

Problemet er at det bliver værre og værre og problemerne opstår ved andre spil nu.

Hvad gør man, kan man sende lortet ind og få det byttet/tjekket og så ellers droppe at spille WoW,
eller får jeg bare lortet tilbage, med en besked om at det er Blizzard der har smadret det
(hvad er min og mange andres overbevisning), så de står med erstatnings kravet,
hvad de selvfølgelig ikke vil indrømme.... Hmm...

Nogen idéer...?

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : anders

Dato : 19-03-07 19:18

Hej
Jeg giver dig ret i at 7900gtx ikke er meget bevendt til prisen, jeg købte
for godt et år siden en zitech pc pentium D 3.0GHZ 2Gbit ram med et winfast
geforce 7800, men jeg savnede stadig at kunne kører flightsim 2004 med alt
slået til, så jeg besluttede mig for at invistere i det fatale kort Winfast
Geforce PX7900GTX512 pris 3.899,-kr. for 6.mdr siden, det viser sig at det
stort set ikke er meget bedere end det jeg havede, jeg tror heller ikke de
sælger disse 7900 kort mere!
det var en dyr fornøjelse zitech!!! men hvad vi skal gøre, ved jeg ikke
og dog, næste gang der skal invisteres 15.000,-kr 20.000,-kr skal jeg se
det du´

hilsen
anders