PM 7200 ødelagt -forkert strø
Fra : Karst B. Smit

Dato : 02-07-01 01:39

Hej

Vores veninde Ebba har taget en PM 7200 med til hendes mor fra USA.
Desværre glemte hun strøm forskellen og sætte den til vores danske 230
volt. Den er gået i sort selvfølgelig. Nogen løsning? Og til hvilken
pris?

--
Mvh. Karst B.
You moved your mouse. Windows needs to be restarted

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 02-07-01 01:58

Hej Karst

Det er ikke så godt... - Men hvis hun er heldig, så er det kun
strømforsyningen, der er stået af, så den skal udskiftes. Det er ikke det
billigste. Det kan godt komme til at koste et sted mellem 1500 og 2000
kr.. Og er uheldet ude, ja, så er processoren gået med i købet, og så kan
det ikke betale sig at gøre noget ved det.

"Karst B. Smit" wrote:

> [...]
> Desværre glemte hun strøm forskellen og sætte den til vores danske 230
> volt. Den er gået i sort selvfølgelig. Nogen løsning? Og til hvilken

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962

Fra : Simon T

Dato : 02-07-01 15:44

Uanset hvad har jeg en 7200/75 til salg for 450kr ovre i dk.edb.mac, så
strømforsyningen er i hvert fald sikret, og måske endda også
motherboardet (omend denne her er 75MHz - langsomste model).

Med Venlig Hilsen

Simon T

PS: fjern REMOVE i mailadressen hvis du vil vide mere...

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 02-07-01 10:24

Karst B. Smit <kbsmitREMOVE@startrekmail.com> wrote:

> [...]
> Desværre glemte hun strøm forskellen og sætte den til vores danske 230
> volt. Den er gået i sort selvfølgelig. Nogen løsning? Og til hvilken

Jeg har en 7200 stående, så send mig lige en mail off list, Karst.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Allan N. Pedersen

Dato : 02-07-01 20:00

Sidder der ikke bare en sikring i strømforsyningen som kan skiftes?
Mvh.
MacAllan

Fra : Karst B. Smit

Dato : 03-07-01 02:32

Tak for jeres svar.

Jeg tror hun har fundet en løsning. Hvis ikke så melder jeg tilbage til
svarerne.