msn problemer
Fra : charlotte

Dato : 16-03-07 15:03

Hej alle i kloge mennesker

Jeg har et mærkeligt problem - i 2 dage har min msn ikke virket på jobbet -
jeg kan ikke logge på - den skriver problemer med DNS og porte - har ellers
intet lavet om, og kan godt logge på hjemme.

Nu har jeg ikke en hotmailadr men ofir - virker fint hjemmefra. Jeg kører
vers. 7 her på jobbet, men 7,5 hjemme. På maskinen på jobbet har jeg win2000
og xp der hjemme.

Jeg har genstartet serveren her inde - og lige lidt hjælper det.

Er der nogle af jer kloge hoveder som kan knække den nød?

Hilsen Lotte

Fra : Bente O

Dato : 23-03-07 09:24

Hej Charlotte
Det er meget tænkeligt at din arbejdsplads' it-administrator har
lukket for brug af msn.
/Bente

Fra : charlotte

Dato : 23-03-07 10:08

"Bente O" <ovovovv@gmail.com> wrote in message
Hej Charlotte
Det er meget tænkeligt at din arbejdsplads' it-administrator har
lukket for brug af msn.
/Bente

Hej alle

Tak for jeres svar - jeg tjekkede om administratiren havde lukket for
adgangen - og det havde han ikke - altså var der noget andet galt. Jeg
genstartede DNS-serveren, og så kunne jeg komme på igen. Der var også mange
andre hjemmesider som jeg ikke kunne komme på - bla Microsoft, men nu er det
fixet.

I må alle ha en god dag

Hilsen Lotte