Administrativ installation af Office 2007
Fra : Bente O

Dato : 16-03-07 14:56

Jeg har forsøgt at lave en administrativ installation af Office 2007.
Jeg har oprettet et "network installation point" og kørt
   setup.exe /admin.
Jeg har på den måde fået en MSP-fil. Når jeg på klienten kører den fra
den dertil indrettede delte mappe får jeg beskeden:

"Opgraderingsfilen kan ikke installeres via Windows Installer, fordi
det program, der skal opgraderes, ikke findes, eller er en forkert
version.(...forkortet)"

Jeg har så lavet min MSP så den ikke skal fjerne allerede installerede
komponenter, som der ikke er nogen af. Men det hjælper ikke.

Jeg har spurgt min leverandør om det er en opgraderings-cd og fået at
vide, at det er det ikke.

Nogen her der kender noget til problematikken?