S-video udgang fra grafikkort
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 16-03-07 20:14

Jeg har et A9200SE/TD/128M grafikkort i min PC. I følge Asus skulle
det have følgende udgange:

1.VGA Udgang Standard 15-pin D-sub

2. DVI Udgang

3. TV Udgang S-VHS and Composite

VGA og DVI virker fint, men jeg vil gerne bruge TV udgangen.

Bag på grafikkortet er TV udgangen et rundt stik med 4 pin. Er det et
S-VHS eller Composite?

Når jeg sætter et kabel (ens i begge ender) kommer der bare ikke noget
signal frem. Skal man slå til til på nogen måde? (Kører windows xp)

mvh
Michael Kristensen

Fra : Mads

Dato : 16-03-07 23:59

On 16 Mar 2007 12:13:56 -0700, "mbk112@hotmail.com"
<mbk112@hotmail.com> wrote:

>Bag på grafikkortet er TV udgangen et rundt stik med 4 pin. Er det et
>S-VHS eller Composite?

Det er S-VHS.

>Når jeg sætter et kabel (ens i begge ender) kommer der bare ikke noget
>signal frem. Skal man slå til til på nogen måde? (Kører windows xp)

Ja, du skal ind i egenskaber for skærm og aktivere den
ekstra skærm og fortælle den at det er et TV.
Du skal også vælge om skrivebordet skal deles ud over
de to skærme eller om den skal klones over på TV'et.

mvh Mads

Fra : PeetDK

Dato : 20-03-07 19:55

Hej jeg har det samme problem og det er efter jeg har fåget nyt kort i så
når jeg sætter fluben i hvor jeg skal og vil den ikke noget den fjerner bare
det flueben igen jeg ved ikke hvad jeg skal gøre

håber der er en der kan hjælpe mig med det

MVH PeetDK