Joost
Fra : Laust

Dato : 13-03-07 20:21

Hej alle sammen
Er der tilfældigvis én der ligger inde med en invitation til Joost,
som jeg kan tigge? Jeg er så ufattelig nysgerrig efter at se hvad
Joost kan samt indeholder og ventetiden er alt for lang, nu hvor beta-
versionen er frigivet.
Vh
Laust

Fra : Bruno

Dato : 13-03-07 21:29

Laust wrote:
> [...]
> som jeg kan tigge? Jeg er så ufattelig nysgerrig efter at se hvad
> Joost kan samt indeholder og ventetiden er alt for lang, nu hvor beta-

Du kan da godt få en af mig, men forvent nu ikke for meget.

Kan jeg bruge den mailadresse du har som afsender i dit indlæg?

mvh
Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-07 00:03

Bruno skrev:

> Du kan da godt få en af mig, men forvent nu ikke for meget.
>
> Kan jeg bruge den mailadresse du har som afsender i dit indlæg?
>
> mvh
> Bruno

Åh, åh! Har du, eller nogen andre, en invitation til mig? Kan man som
inviteret invitere en ekstra? Er meget interesseret.

PS. Benytter min angivne mail, med kode for punktum og snabel-a

Fra : Morten Lind

Dato : 14-03-07 05:16

Lennart Borregaard <"lennart[dot]borregaard[tail]gmail[dot]com"> wrote:

> Åh, åh! Har du, eller nogen andre, en invitation til mig? Kan man som
> inviteret invitere en ekstra? Er meget interesseret.
>
> PS. Benytter min angivne mail, med kode for punktum og snabel-a

Prøv også at tjekke foraet på <http://mediamac.dk> Søg efter joost.

M.

Fra : Morten Lind

Dato : 14-03-07 06:22

Morten Lind <info@for-ogefternavn.dk> wrote:

> Prøv også at tjekke foraet på <http://mediamac.dk> Søg efter joost.
>
> M.

Undskyld, forummet.

M.

Fra : Bruno

Dato : 15-03-07 02:07

Lennart Borregaard wrote:

> Åh, åh! Har du, eller nogen andre, en invitation til mig? Kan man som
> inviteret invitere en ekstra? Er meget interesseret.
>
> PS. Benytter min angivne mail, med kode for punktum og snabel-a

Jeg har sendt dig en invitation via Joost systemet.

Mvh
Bruno

Fra : Steen Villumsen

Dato : 15-03-07 20:30

On 15 Mar., 02:06, Bruno <dont....@this.address.ever> wrote:

> Jeg har sendt dig en invitation via Joost systemet.
>
> Mvh
> Bruno

Er der flere der ligger inde med Joost-invites er jeg yderst
modtagelig
steen [at] teglvang [dot] dk
På forhånd tak!

Venligst,
Steen

Fra : Hans Tosti Pedersen

Dato : 16-03-07 21:52

On 15 Mar., 20:29, "Steen Villumsen" <superst...@gmail.com> wrote:

> Er der flere der ligger inde med Joost-invites er jeg yderst
> modtagelig
> steen [at] teglvang [dot] dk
> På forhånd tak!

Har du fået? Eller er der andre, der mangler? Jeg har to invites
endnu.

--
HTP

Fra : Rasmus Bruun

Dato : 17-03-07 19:26

On 2007-03-16 21:52, "Hans Tosti Pedersen" said:

> Har du fået? Eller er der andre, der mangler? Jeg har to invites
> endnu.

Hej Hans,

Jeg er da vældig interesseret, hvis du stadig har en invitation tilovers:
usenet (snabel-a) rasmusbruun.dk

--
Rasmus Bruun
Herlev

Fra : Hans Tosti Pedersen

Dato : 17-03-07 23:08

On 17 Mar., 19:25, Rasmus Bruun <use...@remove.rasmusbruun.dk> wrote:

> Jeg er da vældig interesseret, hvis du stadig har en invitation tilovers:
> usenet (snabel-a) rasmusbruun.dk

Rasmus, du fik min sidste.

--
Hans

Fra : Rasmus Bruun

Dato : 18-03-07 00:00

On 2007-03-17 23:08, "Hans Tosti Pedersen" said:

> s:
>
> Rasmus, du fik min sidste.

Tak!

--
Rasmus Bruun
Herlev

Fra : auto

Dato : 29-03-07 15:53

Hej jeg kunne da også godt tænke mig at prøve, hvis du vil forsætte tråden
Rasmus.
autokat@ofir.dk

Tak!

/Auto k