QT kan ikke ses på web
Fra : Kell Christensen

Dato : 11-03-07 21:36

Er der nogen der kunne tjekke en side for mig?

Jeg har lagt en stump QT film på min hjemmeside som vi fint kan se her i
huset (2 Macs) - men et par PC mennesker melder om tom side.
Hvad kan være galt?

http://camera.homepage.dk/drum.mov

Det samme gælder et billedgalleri:

http://camera.homepage.dk/bartho/

Kell

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-03-07 21:47

Hej Kell

Kell Christensen wrote:
> [...]
>
> Jeg har lagt en stump QT film på min hjemmeside som vi fint kan se her i
> huset (2 Macs) - men et par PC mennesker melder om tom side.

Lidt langsom til at loade, men virker ellers fint

> Det samme gælder et billedgalleri:
>
> http://camera.homepage.dk/bartho/

Virker fint og loader forholdsvis hurtig

Bruger seneste QuickTime og seneste Flip4Mac på Dual G4/1,8ghz, OS X
10.4.8 med 1,5gb RAM. Browser er SeaMonkey 1.0.8.

mvh. Erik Richard

<erikrichard_NOSP@M_stofanet.dk> <http://www.nisus.com>
NisusWriter Express - The Future In Multilingual Textprocessing

Fra : Henrik

Dato : 11-03-07 22:43

On 2007-03-11 21:35:47 +0100, 4200slet@c.dk (Kell Christensen) said:

> [...]
>
> Jeg har lagt en stump QT film på min hjemmeside som vi fint kan se her i
> huset (2 Macs) - men et par PC mennesker melder om tom side. Hvad kan

Virker perfekt.

iBook 1,42 G4, 1 gb ram, flip for mac, QT pro OSX 10.4.8

IBM TP T42 1 gb, WIN XP. Loader Billedgalleriet fint.
Men film siden, virker som om den aldrig bliver færdig loader

Henrik

Fra : Morten Lind

Dato : 12-03-07 04:43

Kell Christensen <4200slet@c.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har lagt en stump QT film på min hjemmeside som vi fint kan se her i
> huset (2 Macs) - men et par PC mennesker melder om tom side.

Skud i tågen: Måske skal PC´erne have QT-afspilleren for at se
..mov-stumper? QTPro kan eksportere til .wmv

Galleriet er noget javascript, og burde vel virke i en opdateret
browser?

M.

Fra : Kell Christensen

Dato : 12-03-07 13:02

Morten Lind <info@for-ogefternavn.dk> wrote:

> Skud i tågen: Måske skal PC´erne have QT-afspilleren for at se
> .mov-stumper? QTPro kan eksportere til .wmv
>
> Galleriet er noget javascript, og burde vel virke i en opdateret
> browser?

Tak til jer alle - arbejder videre med sagen - og så må vi opdrage folk
til at have det sidste nye i kværnen.

Kell

Fra : Henrik

Dato : 12-03-07 16:04

On 2007-03-12 04:43:02 +0100, info@for-ogefternavn.dk (Morten Lind) said:

> Skud i tågen: Måske skal PC´erne have QT-afspilleren for at se
> .mov-stumper? QTPro kan eksportere til .wmv

Hej Morten.

Har den sidste QT på min Windåse, uden noget held.......

> Galleriet er noget javascript, og burde vel virke i en opdateret
> browser?
>
> M.

Og windåsen er fuldt opdateret..

Og det virker ikke

Henrik

Fra : Morten Lind

Dato : 12-03-07 17:24

Henrik <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> Hej Morten.
>
> Har den sidste QT på min Windåse, uden noget held.......

> Og windåsen er fuldt opdateret..
>
> Og det virker ikke
>
> Henrik

Hmm....så véd jeg det ikke - har ikke adgang til en WinPC for tiden, og
der er jo ingen problemer på en Mac?

M.

Fra : Kell Christensen

Dato : 12-03-07 21:17

Henrik <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> Og windåsen er fuldt opdateret..
>
> Og det virker ikke

Uhyggen breder sig...

Du kan altså hverken se galleri eller film? Hvad med denne:

http://home1.stofanet.dk/kell4200/workss.mov

som altså er på en anden server

Kell

Fra : Henrik

Dato : 12-03-07 21:26

On 2007-03-12 21:16:42 +0100, 4200slet@c.dk (Kell Christensen) said:

> Uhyggen breder sig...
>
> Du kan altså hverken se galleri eller film? Hvad med denne:
>
> http://home1.stofanet.dk/kell4200/workss.mov
>
> som altså er på en anden server
>
> Kell

Jo jeg kunne god se galleriet på IBMen.

Den her link ser jeg glimrende på min iBook

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 13-03-07 10:47

info@for-ogefternavn.dk (Morten Lind) writes:

> [...]

Jeg kan fint se de trommende mennesker her i Firefox. Jeg har
installeret Quicktime (kom med iTunes) efter Firefox - måske skal de
noget tilsvarende?

Fra : Kell Christensen

Dato : 13-03-07 13:55

> Jeg kan fint se de trommende mennesker her i Firefox. Jeg har
> installeret Quicktime (kom med iTunes) efter Firefox - måske skal de
> noget tilsvarende?

OvKæi - og altså på en PC?

Kell

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~