Hvilket af disse 2 kort?
Fra : Ukendt

Dato : 12-03-07 22:38

Hvad ville I vælge hvis valget stod mellem disse to grafikkort til samme
pris (ca. 750 kr.stk.):

Asus X1600 Pro Silent/TD, 500 MHz, PCI-X16, 256 Mb (780 MHz)

Asus Nvidia EN 7600 GS Silent/HTD GeForce, 400 MHz, PCI-X16, 256 Mb (800
MHz)

MVH Morten

Fra : Sune Storgaard

Dato : 12-03-07 23:20

"Morten" <-> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Asus X1600 Pro Silent/TD, 500 MHz, PCI-X16, 256 Mb (780 MHz)
>
> Asus Nvidia EN 7600 GS Silent/HTD GeForce, 400 MHz, PCI-X16, 256 Mb (800

Du kan sammenligne de 2 kort i en række forskellige tests her:
http://www23.tomshardware.com/graphics.html?modelx=33&model1=531&model2=592&chart=196
(pas på knækket)

På trods af mit rant angående nvidia og vista tidligere, hælder jeg
stadigvæk til 7600 kortet, men det er ret tæt synes jeg, selvom forskellen
er stor i de spil der favoriserer den ene eller anden producent.

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-07 07:31

Sune Storgaard wrote:
> Du kan sammenligne de 2 kort i en række forskellige tests her:
> http://www23.tomshardware.com/graphics.html?modelx=33&model1=531&model2=592&chart=196

Shit! De yder da dårligt til en pris på 700 kr. synes jeg.
Hvad skal man ellers gå efter til den pris?

Fra : Brian Lund

Dato : 13-03-07 13:40

http://www23.tomshardware.com/graphics.html?modelx=33&model1=531&model2=592&
chart=196

> Shit! De yder da dårligt til en pris på 700 kr. synes jeg.

Det er jo på max details/quality, så jeg synes da det er ok resultater!

> Hvad skal man ellers gå efter til den pris?

Helt ærligt tror jeg ikke du får noget bedre til iden pris...
Tag et kig på edbpriser hvad du ellers kan få til prisen og så tag et kig på
listen på tomshardware! ;)

Brian

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-03-07 13:47

"Morten" <-> crashed Echelon writing

> Shit! De yder da dårligt til en pris på 700 kr. synes jeg.
> Hvad skal man ellers gå efter til den pris?

Kommer an på hvad du skal bruge det til og hvilken maskine du ellers har,
måske kig efter nogle brugte storebrødre (1800 og 7800)

Husk evt. osse at tjekke de andre charts. ATi kortet vinder noget i de
andre spil.

--
Bjarke Andersen