iPod - Abryd ikke forbindelsen
Fra : Søren

Dato : 11-03-07 11:46

Hej

Har fået et problem med min iPod Video 60 GB. Jeg tilsluttede den til min
PC, og den viste "Afbryd ikke forbindelsen" på iPod'en.

Skulle så starte iTunes, men det ville ikke starte. Genstartede derfor min
PC, som så ikke ville boote. Prøvede at fjerne iPod, så kom PC fint i
luften.
Men min iPod viser stadig "Afbryd ikke forbindelsen", og vil ikke blive vist
i iTunes. Har også prøvet at koble den til min Powerbook, men her kommer den
heller ikke frem.

Hvad kan jeg gøre - Kan man lave en reset for at få denne bedsked væk, så
den kan mountes igen ?

Søren

Fra : Steen

Dato : 11-03-07 14:29

"Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> wrote:

> Hvad kan jeg gøre - Kan man lave en reset for at få denne bedsked væk, så
> den kan mountes igen ?

Geninstallere software (evt. opdatere). Ligger vistnok i mappen
hjælpeværktøjer
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-03-07 18:41

On 2007-03-11 11:45:53 +0100, "Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> said:

> Hvad kan jeg gøre - Kan man lave en reset for at få denne bedsked væk, så
> den kan mountes igen ?

Det hjælper, som du siger, som regel at nulstille (resette) iPod. Apple
har en side med gode råd:

<http://www.apple.com/dk/support/ipod/five_rs/>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Søren

Dato : 12-03-07 06:44

> Det hjælper, som du siger, som regel at nulstille (resette) iPod. Apple
> [...]

Mange tak, nu fungerer det hele igen.

Søren

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 13-03-07 20:20

Et andet iTunes/iPod-spørgsmål, som kan være beslæget med det
foregående.
Har en iPod med 55 gb kapacitet, hvoraf kun de 5 er brugt. Det
tilsvarende iTunes-bibliotek ligger på en ekstern harddisk (Hvis
samlingen en dag bliver på 55 gb, kan det blive lidt rigeligt at have på
computerens harddisk).
Software fuldt opdateret.

Når sync er sat igang, stopper den på et tidspunkt og meddeler, at den
ikke har syncet alt, fordi nogle numre, der skal synces, ikke kan
findes.
Et kig i "Afbryd" siger: "iTunes svarer ikke". Herefter vælger jeg
iTunes på listen og klikker afbryd. Og så går dødens badebold igang.
Æblemenuen er uden for rækkevidde, og computeren (PB G4) må genstartes
med vold. /Tryk på knappen).

Jeg ved ikke, om jeg har stresset iTunes ved at sidde og redigere i
Info-boxene, mens der blev syncet. Det synes jeg ikke, at sync har
bekymret sig om tidligere. Den har bare kørt videre, til der ikke var
noget tilbage at synce.

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt