Office XP DK og Office 2007 GB - går det??
Fra : JMB

Dato : 10-03-07 20:16

Jeg har Office XP Pro. Dansk udgave indstalleret, men vil meget gerne have
Office 2007 i den engelske, indstalleret, kan de overhovedet leve på den
samme partion?

Jeg synes der er en del nyheder som jeg kan lide i den nye version.

Hilsen Jeppe

Fra : Autocadster

Dato : 11-03-07 18:23

"JMB" <jepski@pc.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har Office XP Pro. Dansk udgave indstalleret, men vil meget gerne have
> Office 2007 i den engelske, indstalleret, kan de overhovedet leve på den
> samme partion?

Ja det kan man sagtens...

> Jeg synes der er en del nyheder som jeg kan lide i den nye version.

For en gang skyld har MS lavet noget godt, vi har den her på dansk og det
virker perfekt

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 16-03-07 09:22

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "JMB" <jepski@pc.dk> skrev i meddelelsen
>
> Ja det kan man sagtens...

> For en gang skyld har MS lavet noget godt, vi har den her på dansk og det
> virker perfekt

må indrømme at jeg synes den er MEGET langsommere end 2003 versionen, og har
endnu ikke rigtigt fundet det gode ved 2007

Peter

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 17-04-07 20:07

On Fri, 16 Mar 2007 09:22:20 +0100, "Peter K. Nielsen"
<ikketaleom@.dk> wrote:

>"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse

>må indrømme at jeg synes den er MEGET langsommere end 2003 versionen, og har
>endnu ikke rigtigt fundet det gode ved 2007
>
>Peter

Man skal i hvert fald vende sig til det nye "Look"