outlook 2003 går i stå
Fra : Tom Lund

Dato : 08-03-07 22:47

Hej
Jeg er begyndt at få et problem når jeg starter outlook.
Det virker som om den går i stå og stopper for anvendelsen af alle
funktioner på PC'en.
Efter et stykke tid kan jeg hente mail m.v., men den arbejder meget
langsomt.
Ofte sker der også det at den henter alle mails 2 gange.
Er der nogen der jar en god ide til at løse dette problem.

Hilsen
Tom

Fra : Tom Lund

Dato : 09-03-07 09:05

Tom Lund <tomlund@mail.dk> skrev:
> [...]
meget
>langsomt.
>Ofte sker der også det at den henter alle mails 2 gange.
Desuden er påmindelser fra kalenderen begyndt at poppe op på
skrivebordet uden at outlook er startet