mpeg4/TDC
Fra : Morten Lind

Dato : 10-03-07 12:25

Hej

Er der nogle, der véd, hvorfor TDCs servere ikke håndterer formatet
..mpg4, men gerne .avi?

Eks.:
<http://home17.inet.tele.dk/morten/fenogsoen.mp4>
<http://home17.inet.tele.dk/morten/fenogsoen.avi>

M.

Fra : Morten Lind

Dato : 10-03-07 12:32

Morten Lind <info@for-ogefternavn.dk> wrote:

> Hej
>
> Er der nogle, der véd, hvorfor TDCs servere ikke håndterer formatet
> [...]

P.S.: den elendige kvalitet er fra en telefon
M.

Fra : Niels Poulsen

Dato : 10-03-07 16:22

Morten Lind wrote:

> P.S.: den elendige kvalitet er fra en telefon
> M.

DET VIRKER HOS MIG

--
Niels Poulsen
Bovangen 57B

Fra : Steen

Dato : 10-03-07 16:43

> [...]

> Hej
>
> Er der nogle, der véd, hvorfor TDCs servere ikke håndterer formatet

mp4-klippet giver kun noget "tekst-halløj" i min browser (Safari), avi
virker fint nok.
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Steen

Dato : 10-03-07 20:05

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> mp4-klippet giver kun noget "tekst-halløj" i min browser (Safari), avi
> virker fint nok.

Til gengæld ligger mp4-filen fint på mit skrivebord, hvis jeg vælger at
arkivere i Safari-menuen
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 10-03-07 18:34

info@for-ogefternavn.dk (Morten Lind) writes:

> Hej
>
> Er der nogle, der véd, hvorfor TDCs servere ikke håndterer formatet
> .mpg4, men gerne .avi?

De fleste webservere har en liste over hvilken MIME-type hver
filendelse modsvarer. Mit bud er at .avi er opremset, men ikke mpg4.

Prøv eventuelt at spørge support om hvordan du skal gøre det.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 10-03-07 18:37

> [...]

> Hej
>
> Er der nogle, der véd, hvorfor TDCs servere ikke håndterer formatet

Ovenstående ender faktisk ikke på mp4, men "mp4.txt".

Jeg har downloadet den og rettet til ".mp4".
Den ligger her:
<http://www.ravnekrogen.dk/fenogsoen.mp4>
og virker.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk

Fra : Steen

Dato : 10-03-07 20:05

Preben Bødker Nielsen <0906-spam@os.dk> wrote:

> Ovenstående ender faktisk ikke på mp4, men "mp4.txt".

Nåeh, så var det derfor, jeg blev spurgt om efternavn, da jeg gemte
filen på mit skrivebord
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Morten Lind

Dato : 11-03-07 05:16

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Nåeh, så var det derfor, jeg blev spurgt om efternavn, da jeg gemte
> filen på mit skrivebord

Ja, jeg skal lige ha´ tjekket indstillingerne i mit ftp-program

M.

Fra : Morten Lind

Dato : 10-03-07 19:23

> [...]

> Hej
>
> Er der nogle, der véd, hvorfor TDCs servere ikke håndterer formatet

Tak til Jer alle, og specielt til Preben

M.