Rom image fra 68K mac
Fra : Franz Berliner

Dato : 08-03-07 22:26

Der er vel ikke én der har et ROM image til en 68k Mac liggende jeg må
låne? Jeg har pludselig fået en underlig lyst til at have system 7
kørende i BasiliskII emulatoren på min Macbook.

Jeg ved godt at man ikke må lægge sådan nogle images ud til fri
download, men der er vel ikke noget galt i at spørge når jeg nu har
mindst 10 gamle Mac'er liggende på loftet derhjemme - men ikke lige har
fået taget mig sammen til at kravle derop og kopiere en ROM?

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Jesper

Dato : 08-03-07 22:48

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> [...]
> mindst 10 gamle Mac'er liggende på loftet derhjemme - men ikke lige har
> fået taget mig sammen til at kravle derop og kopiere en ROM?

Hent Apple ROM Update 1.0, den indeholder et ROM image du kan fiske med
TomeViewer. (Kræver du stadig har adgang til Classic).
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Franz Berliner

Dato : 09-03-07 16:11

> Hent Apple ROM Update 1.0, den indeholder et ROM image du kan fiske med
> TomeViewer. (Kræver du stadig har adgang til Classic).

Hejsa

Det har jeg lige prøvet, men den er for ny for BasiliskII, men virker
vistnok fint nok med Sheepshaver - så det kunne være jeg skulle prøve
den i stedet.

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Franz Berliner

Dato : 11-03-07 10:26

> [...]

> Det har jeg lige prøvet, men den er for ny for BasiliskII, men virker
> vistnok fint nok med Sheepshaver - så det kunne være jeg skulle prøve

Hejsa

Og tak for hjælpen til alle de venlige sjæle - nu kører det

--
Franz : http://www.berliner.dk