Amiga og 'Copyparties'
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 07-03-07 11:00

Lidt nostalgi:

http://www.youtube.com/watch?v=vONf5bLFyVY

Guldcitat '...copyparty...er en fest hvor piger er skiftet ud med
computere' :)

De to 'nørder' er forøvrigt nogle af dem der stiftede IO Interactive.
Resten er vist historie.

Fra : PerX ...

Dato : 07-03-07 13:35

In article <1xhe5mr5cfb8j$.17fgnegpr64t1.dlg@40tude.net>,
jespersen.thomas@gmail.com says...
> Lidt nostalgi:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=vONf5bLFyVY
>
> Guldcitat '...copyparty...er en fest hvor piger er skiftet ud med
> computere' :)

Smuk - trist med kvaliten, men det er jo youtube *g* (folk har ikke
opdaget http://stage6.divx.com/ endnu)

Fra : Dr.Phil

Dato : 07-03-07 15:24

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> computere' :)
>
> De to 'nørder' er forøvrigt nogle af dem der stiftede IO Interactive.

Ah ja og godt med ProTracker techno :)

Fra : Kim2000

Dato : 07-03-07 18:38

> [...]
> computere' :)
>
> De to 'nørder' er forøvrigt nogle af dem der stiftede IO Interactive.

Hvilket jo giver mig en perfekt anledning til at gøre reklame for Din
Computer 44, hvor det bliver gennemgået hvordan man får en monster Amiga på
sin Windows maskine. Jaja, det er set før, men jeg tror ikke det er sket på
dansk før(?)
mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 08-03-07 11:46

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in message
> [...]
> computere' :)
>
> De to 'nørder' er forøvrigt nogle af dem der stiftede IO Interactive.

Apropos amiga. Så har jeg forgæves søgt efter et spil på nettet der hed
"Flash Beer" eller noget i den stil. Man skulle i hver bane nå hen til en
ølflaske, og så sagde den "yepeee" hver gang det lykkedes. Mener der var 250
baner ifølge det der stod, nåede dog aldrig højere end ca. 120. Der var
selvfølgelig forhindringer i hver bane. Man skulle følge de "farliges" rytme
for at nå igennem til ølflasken osv.

Siger det nogen noget? Og kan det hentes et sted til en emulator?

MVH
Hans

Fra : Laziter [9440]

Dato : 08-03-07 17:32

"Hans Pedersen" <hansvejbo@hotmail.com(brugesikke)> skrev i en meddelelse

> [...]
> rytme for at nå igennem til ølflasken osv.
>
> Siger det nogen noget? Og kan det hentes et sted til en emulator?

Jeps, det hedder nu ikke Flash Beer men FlashBier.
Gode gamel Werner Beinhart på mission efter det famøse livseleksir, ØL !!

Det har jeg liggende og det kører fint på WinUAE til Windows.
Jeg kan sende spillet til dig hvis du vil have det.
WinUAE hentes fra www.winuae.net

Mvh
Benjamin
laziter@gmail.com