BF2 faldskærm
Fra : Bo Hellum

Dato : 07-03-07 09:33

Hej

Hvordan dælen bruger man faldskærmen, og kan man bruge den når man hopper
ned fra bygninger?

Bo

Fra : Bjarne K.

Dato : 07-03-07 09:46

"Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hvordan dælen bruger man faldskærmen, og kan man bruge den når man hopper
> ned fra bygninger?
>
> Bo

Tryk et par gange på 9. (med mindre du har ændret den valgfrie taste i
opsætningen)

Den virker ikke altid første gang

Bjarne K.

Fra : Bo Hellum

Dato : 07-03-07 10:04

"Bjarne K." <nej@niet.ne> wrote in message

> "Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk> wrote in message

> Tryk et par gange på 9. (med mindre du har ændret den valgfrie taste i
> [...]

hehe, så er det derfor, jeg trykker altid kun en gang, og jeg ender altid op
som 5 m2 på jorden.

Takker

Fra : Hagar

Dato : 07-03-07 10:37

> hehe, så er det derfor, jeg trykker altid kun en gang, og jeg ender altid
> op som 5 m2 på jorden.
>
> Takker

Så skal du til at lære skydiving også Hop ud fra en helikopter og så går
det ellers ned, og kun lige i sidste øjeblik åbner du skærmen Det bruger
vi når vi skal have et spawnpunkt hurtigt. Højt op, 300+ m med helikopteren,
som er fyldt med et squad, og så ellers hoppe ud og lade sig falde, så lige
i sidste sek. åbner man skærmen, og det er under trætop højde

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 07-03-07 10:33

> Den virker ikke altid første gang
>
> --
>
> Med venlig hilsen
>
> Bjarne K.

Nej, og der er ikke garanti på skidtet

Hagar

Fra : BF2

Dato : 07-03-07 10:38

> Nej, og der er ikke garanti på skidtet
>
> Hagar

Nej, den dybt realistiske springnedfratagetfaldskærm laves vist i Kina eller
Bangladesh. Det er fordi skærmen er så fleksibel, at der ingen garanti er
på. Den kan mange ting: folde sig ud ved et hop fra kun anden sals højde,
pakke sig sammen igen på 0,01 sekund og desuden bruges lige så mange gange,
du vil.

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 07-03-07 12:49

"Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk> writes:
> Hvordan dælen bruger man faldskærmen, og kan man bruge den når man hopper
> ned fra bygninger?

Du skal fri fra bygningen først, dvs. den vil f.eks. aldrig virke i en
smal gyde mellem to bygninger. Jeg har i øvrigt bundet faldskærm til
x i stedet for 9, da det er lidt mere lige for...

http://www.penny-arcade.com/images/2002/20020821h.gif
--
Lars Balker Rasmussen

Fra : BF2

Dato : 07-03-07 13:40

Ja, X er mere lige for, men i kørretøjer er X røg og i fly flare, hvilket
jeg synes er rarere at have lige for...

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 07-03-07 13:47

"BF2" <rere@ddfd.df> writes:
> Ja, X er mere lige for, men i kørretøjer er X røg og i fly flare, hvilket
> jeg synes er rarere at have lige for...

Jada, men du kan jo netop lave seperate layouts for infanteri og
køretøjer, og X er ikke bundet til noget i infanteri-setup'et.

Jeg har ihvertfald aldrig set en soldat slippe røg ud i kamp.
--
Lars Balker Rasmussen

Fra : Ole

Dato : 14-03-07 18:18

Bo Hellum wrote:
> Hej
>
> Hvordan dælen bruger man faldskærmen, og kan man bruge den når man hopper
> ned fra bygninger?
>
> Bo

Jeg vil varmt anbefale at man bruger en skærm når man hopper ned

Ole

Fra : Jean Husted

Dato : 15-03-07 19:53

tryk paa knappen