Carbon (XBOX360) cheats?
Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 03-03-07 00:04

Hej,

Er der nogen der kender rytmen i hvilken man skal indtaste snyd til NFS:
Carbon på en XBOX360? Jeg kan slå alle cheats til, men Castrol Cash får jeg
kun enabled 1 gang, jeg får da også 10.000 cash, men jeg kan ikke gentage
den for 10.000 yderligere?

Ja, ved godt man ikke skal snyde. Men nu har jeg gennemført det, 100%, og så
skal der vel være plads til leg ;)

Troels

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-03-07 00:15

On Sat, 3 Mar 2007 00:03:46 +0100, Troels Plougmann-Olsen wrote:

> [...]
> kun enabled 1 gang, jeg får da også 10.000 cash, men jeg kan ikke gentage

Tja, iflg. Gamefaqs.com:

"Type the following code fast (not ultra fast though) in the main menu
correctly and a message will pop up."

> Ja, ved godt man ikke skal snyde. Men nu har jeg gennemført det, 100%, og så
> skal der vel være plads til leg ;)

Der findes forøvrigt i .konsol nyhedsgruppe som nabo til denne.