wow 14 dage kode
Fra : Dal

Dato : 01-03-07 16:20

Hejsa.. jeg har nu brug mine 14 første dage,, har købt en cd mere med 14
dage. Skal jeg så afinstallere det gamle, installere den nye eller kan man
bare taste licens koden et eller andet sted

/Henrik

Fra : Brian Lund

Dato : 01-03-07 16:47

> Hejsa.. jeg har nu brug mine 14 første dage,, har købt en cd mere med 14
> dage. Skal jeg så afinstallere det gamle, installere den nye eller kan man
> bare taste licens koden et eller andet sted

Jeg er ikke 100% sikker på dette, men hvis det er som i det fleste andre
MMOs så bruger du koden til at lave din account, så den nye kode kan du kun
bruge til at lave en ny account! - Og det er jo ikke det du vil... Ellers
skulle du jo til sidst have 26 CD'er når du har spillet et år!?

Derimod skal du forlænge din account, det kan du gøre online med f.eks. VISA
kort, tror også det er billigere end at købe 2 CD'er hver måned ;)
Jeg ved ikke hvor du skal gøre det, men der står sikkert noget info når du
prøver på at logge ind i spillet.

Brian

Fra : JENS ANDERSEN

Dato : 01-03-07 17:53

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kort, tror også det er billigere end at købe 2 CD'er hver måned ;)
> Jeg ved ikke hvor du skal gøre det, men der står sikkert noget info når du

og vil man ikke bruge kredit kort, kan man købe nogle pre-paid game card,
med 60 dages spilletid for små 200 i block buster merlin bilka og sikkert et
par steder jeg ikke kender til.

når man så har købt sådanne et kort, starter man spillet op som man plejer,
i det skærmbillede hvor man plejer at taste brugernavn og password, er der
et lille link nede i venstre hjørne der heder manage account, derffra går
det hele af sig selv.

jens

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 05-03-07 07:11

"Dal" <fup@fidus.dk> wrote in message
> Hejsa.. jeg har nu brug mine 14 første dage,, har købt en cd mere med 14
> dage. Skal jeg så afinstallere det gamle, installere den nye eller kan man
> bare taste licens koden et eller andet sted

Jeg tror der er en oplsning du måske har overset?

Den CD, man kan købe for ca. 50kr med 14 dages spilletid, er en trial.
En demo.

Det er ikke det fulde spil, man kan kun spille på den konto, man opretter
med cd'en, i 14 dage, man kan ikke bytte items med andre, og kan højst
blive level 20.

Hvis man gerne vil spille WoW SKAL man købe det fulde spil (til hele 179kr).
Derudover SKAL man oprette en konto, som man betaler til hver måned (eller
i længere intervaller).

Man kan betale med kreditkort, hvilket er den måde man nu engang betaler
for konti ved online spil.

Alternativt har Blizzard derudover den service-ordning, at man kan købe
et spilletidskort med en kode, som giver 60 dages spilletid på kontoen.

Bemærk at de 30 dages gratis spilletid, som følger med det fulde spil,
først aktiveres EFTER man har indtastet betalingsoplysningerne. Har man
ikke et kreditkort, skal man således købe et spilletidskort, og bruge
dette, før de 30 dage udløses. Det står også på spilpakken.

/ Ostenfeldtsvej 8c II tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved - Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Peter T.

Dato : 05-03-07 08:15

Thomas Hejl Pilgaard udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hvis man gerne vil spille WoW SKAL man købe det fulde spil (til hele
> 179kr). Derudover SKAL man oprette en konto, som man betaler til hver
> måned (eller i længere intervaller).

Til orientering. Trialversionen koster en flad tyver i Fona og WoW kan
svjv også skaffes til under 150 kr både i Fona og El-Giganten.

--
"MUH!" sagde koen, hvorpå landmanden tænkte "Det var lige godt satans!".
Han drejede på sin kasket, og mumlede "Sikke' et held, at den ikke

Fra : Frandsen

Dato : 05-03-07 12:53

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i meddelelsen

> Til orientering. Trialversionen koster en flad tyver i Fona og WoW kan
> svjv også skaffes til under 150 kr både i Fona og El-Giganten.

Jeg har lige købt WoW + Burning Crusade. Til begge spil følger der en
gæste-nøgle. Man kan så låne sit software til gæsten, som kan installere
spillet og bruge den ekstra gæste-nøgle, og gæsten får 10 dages gratis
spilletid.

Der stod ikke noget om, at der var nogen begrænsninger nogen steder, så for
mig ser det ud til, at gæsten får spillet gratis?!

Så i stedet for en trialversion, kunne man forsøge at finde en gæstenøgle?
Nej, jeg har brugt min.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 05-03-07 16:35

"Frandsen" <a@b.c> wrote in message
> "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i meddelelsen

Ja, prisen falder hele tiden :)
Tak for oplysningen.

> [...]
> for mig ser det ud til, at gæsten får spillet gratis?!
>
> Så i stedet for en trialversion, kunne man forsøge at finde en gæstenøgle?

Nixen. Gæstenøglen virker kun i 10 dage, herefter skal kontoen opgraderes
til en fuldt aktiveret konto hvis man vil fortsætte. Det kan p.t. kun ske
ved at man køber det fulde spil, og opgraderer kontoen med den medfølgende
CD-nøgle, i stedet for at bruge den på at oprette en ny konto.

Se nederste felt:
https://signup.wow-europe.com/menu.html?locale=en_GB

Teknisk set ER spillet gratis, men man skal stadig betale for at oprette/
opgradere en konto.

Fra : PerX ...

Dato : 07-03-07 13:43

In article <45ec04a5$0$7234$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, a@b.c
says...
> [...]
>
> Der stod ikke noget om, at der var nogen begrænsninger nogen steder, så for
> mig ser det ud til, at gæsten får spillet gratis?!

Ja i 10 dage.

Fra : Brian Lund

Dato : 05-03-07 14:01

> Det er ikke det fulde spil, man kan kun spille på den konto, man opretter
> med cd'en, i 14 dage, man kan ikke bytte items med andre, og kan højst
> blive level 20.

Kan man ikke betale for at få åbnet sin trial account bagefter?
Jeg tror det er i den situation Henrik står nu!

Brian

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 05-03-07 16:29

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> wrote in message

> Kan man ikke betale for at få åbnet sin trial account bagefter?
> Jeg tror det er i den situation Henrik står nu!

Nej, man kan ikke betale for at få sin konto åbnet.
Men man kan købe spillet, og åbne/opgradere sin trial til en
fuld version med den CD-key der følger med spillet, i stedet
for at bruge den til at oprette en ny konto med.
- Altså ca. det samme :)

Sådan har det i hvert fald været længe, men nu er det muligt
at opgradere fra WoW til WoW+TBC online, så mon ikke også man
snart vil kunne opgradere fra Trial til WoW.

Fra : Hkragelund

Dato : 08-03-07 20:23

> Sådan har det i hvert fald været længe, men nu er det muligt
> at opgradere fra WoW til WoW+TBC online, så mon ikke også man
> snart vil kunne opgradere fra Trial til WoW.

Det er ikke noget problem at opgradere trial til WoW. Du går bare ind acount
management og køber den online!

mvh
henrik

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 09-03-07 06:51

"Hkragelund" <hkragelund@cFJERN.dk> wrote in message

> Det er ikke noget problem at opgradere trial til WoW. Du går bare ind
> acount management og køber den online!

OK. Tak for oplysningen.

Fra : Dal

Dato : 05-03-07 18:05

fint .. fint...
det er ok for mig med dem trial version,, koden der er bag på manualen kunne
bare tastes ind et sted i options så kunne jeg lave en ny mand og hermed
muntre mig de næste 14 dage for en 20'er

/Henrik

Fra : Brian Lund

Dato : 05-03-07 21:36

> [...]
> bare tastes ind et sted i options så kunne jeg lave en ny mand og hermed
> muntre mig de næste 14 dage for en 20'er

Sgu da ikke så fedt hvis man skal lave en ny character hver 14. dag? ;)

Brian

Fra : Peter T.

Dato : 06-03-07 14:25

Brian Lund udviste en rettidig omhu og skrev:

> Sgu da ikke så fedt hvis man skal lave en ny character hver 14. dag? ;)

Der er ikke noget at sige til, at mange mere eller mindre seriøse guilds
nægter at tage imod spillere, der er lvl20 eller derunder. :)

Fra : PerX ...

Dato : 07-03-07 13:44

In article <13525$45ec7eb3$55da9d87$15036@news.galnet.dk>, geronimo@-
FORKERT-mobilixnet.dk says...
> kunne
>
> Sgu da ikke så fedt hvis man skal lave en ny character hver 14. dag? ;)

Kommer an på hvad man sætter som sit mål - hvor mange karakterer kan man
nå at få op på 20 i løbet af de to uger? *g*