Panzer elite action og Vista
Fra : Benny

Dato : 01-03-07 02:14

Hej.
Kan nogen hjælpe mig med dette underlige problem. Tiger kampvognen mangler
tårnet, mens den er i "live", når jeg får den skudt, så kommer tårnet frem!!
indtil da er der en sort plet på toppen at kampvognen. har prøvet at køre
med laveste kvalitet på opløsning 1024x758 med samme resultat.
System.
Athlon 64x2 4600+
Vista Premium 32bit
2Gb ram
Nvidia 6600 med 256Mb ram.
Benny

Fra : Mads

Dato : 01-03-07 13:26

On Thu, 1 Mar 2007 02:13:53 +0100, "Benny"
<benny31@fjerndetteord.mail.dk> wrote:

> [...]
>indtil da er der en sort plet på toppen at kampvognen. har prøvet at køre
>med laveste kvalitet på opløsning 1024x758 med samme resultat.

Prøv med en anden driver til grafikkortet, hvis det er muligt,
for det lyder umiddelbart som en dårlig grafik driver

mvh Mads

Fra : Benny

Dato : 01-03-07 20:27

Prøv med en anden driver til grafikkortet, hvis det er muligt,
for det lyder umiddelbart som en dårlig grafik driver
mvh Mads

Hej.
Har installeret den nyeste 32bit driver fra Nviida
Benny

Fra : Mads

Dato : 01-03-07 22:02

On Thu, 1 Mar 2007 20:27:26 +0100, "Benny"
<benny31@FRJENDETTEORD.email.dk> wrote:

>Hej.
>Har installeret den nyeste 32bit driver fra Nviida
>Benny

Nyeste er ikke nødvendigvis bedst.
Jeg har mere end en gang erfaret at en lidt ældre
driver virkede bedst med spil der heller ikke var
helt nye.

mvh Mads

Fra : Benny

Dato : 03-03-07 10:43

Nyeste er ikke nødvendigvis bedst.
Jeg har mere end en gang erfaret at en lidt ældre
driver virkede bedst med spil der heller ikke var
helt nye.
mvh Mads

Har nu prøvet de 3 Vista driver, som jeg kunne finde. Kampvognen køre
stadigvæk rundt uden tårn.
Benny

Fra : Mads

Dato : 03-03-07 14:29

On Sat, 3 Mar 2007 10:42:35 +0100, "Benny"
<benny31@fjerndetteord.mail.dk> wrote:

>Har nu prøvet de 3 Vista driver, som jeg kunne finde. Kampvognen køre
>stadigvæk rundt uden tårn.
>Benny

OK, ja det er jo surt.
Måske det er et Vista problem så. Jeg kan ihvertfald
se på JoWood's forum at der er mindst en som har
præcis samme problem under Vista
http://forum.jowood.de/forumdisplay.php?f=241
( klik på engelsk og på Tech Support )

mvh Mads