Company Of Heroes gfx problem
Fra : Silver

Dato : 28-02-07 22:45

Davs Gruppe.

Jeg har nu opdaget spillet Company Of Heroes og er komplet vild med det, kan
udemærket forstå at det har fået kanon anmeldelser rundt omkring. Det spil
har bare alt indenfor taktik, strategi og grafik.

Men nu har jeg fået et problem, når jeg spiller så kommer jeg nogen gange ud
for at grafikken forsvinder i små blink, f.eks kampvogne og mure og lign.
Har også været ude for at hvis jeg kaster en granat efter en gruppe tyskere,
og den så eksploderer så er der en LYSERØD firkant på jorden hvor der står
blood eller noget lign. somom grafikken ikke fik lov til at vise sig der.

Har undret mig en del om hvad det kunne skyldes.

Specs:

Packard Bell V7814 laptop
Core duo 1.66 CPU
2 gb ram
Ati Mobile Radeon x1600 256 mb med 256 mb hypermemory.
Realtek onboard lydkort.

Spillet er patchet til v.1.40

Håber en well...lyder lidt ondt, men håber en har været ude for samme
problem og har en løsning :)

Mvh
Silver

Fra : Mikael Schøler

Dato : 28-02-07 23:52

Silver wrote:
> [...]
> Realtek onboard lydkort.
>
> Spillet er patchet til v.1.40
>
> Håber en well...lyder lidt ondt, men håber en har været ude for samme

Tyder på grafik drivere.. har du prøvet at opdatere den?

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 01-03-07 00:22

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Realtek onboard lydkort.
>
> Spillet er patchet til v.1.40
>
> Håber en well...lyder lidt ondt, men håber en har været ude for samme

Kører du vista ?

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 01-03-07 00:30

"N.O.Svendsen" <n.o.svendsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Kører du vista ?
>http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=135789

btw... nyeste patch er 1.5

Fra : John Lund

Dato : 01-03-07 19:07

Har haft samme problem dog med et radeon-kort.

Det hjalp med det samme da jeg opdatere driverne til grafikkortet.

Mvh

John Lund

PS et kanonspil, men for pokker hvor er de sløve i supporten. Jeg har
skrevet til dem for en uge siden for at få lukket min cd-key op, da jeg har
købt spillet brugt. Men jeg har intet hørt endnu. Ærgeligt at det skal
skæmme et ellers godt spil.

Fra : Silver

Dato : 03-03-07 00:26

> Har haft samme problem dog med et radeon-kort.
>
> Det hjalp med det samme da jeg opdatere driverne til grafikkortet.

Hmmm....jeg havde først installeret de helt nye Omega drivers baseret på
Catalyst 7.1, men der var problemet der stadig. Så nu har jeg revideret
tilbage til Omega drivers baseret på Catalyst 6.1, bare for at se om det kan
afhjælpe mig.

Det var dog en sløj omgang support du får der, har du prøvet at følge op på
din kontakt?

Mvh
Silver.