ShotOnline golfspil - vista problem
Fra : anders

Dato : 28-02-07 17:41

Hej
Jeg har spillet ShotOnline til stor fornøjelse, et fantastisk godt golfspil,
som kan downloades gratis og prøves igen og igen, men har man en golf `er i
blodet kan man købe bedre udrustning.
Mit problem er, at efter jeg har installeret Vista, kan jeg ikke komme ind
på deres server. Jeg får en fejlmeddelse -

Hs Error!
Anti hacking funktion has occur an error ( code 102 ) program close

Hvordan tackler jeg denne Anti Hacking?? så jeg kan åbne ShotOnline igen?

hilsen anders

Fra : Bruno

Dato : 28-02-07 20:23

anders wrote:
> [...]
> Anti hacking funktion has occur an error ( code 102 ) program close
>
> Hvordan tackler jeg denne Anti Hacking?? så jeg kan åbne ShotOnline igen?

Brok dig til Microsoft, det er dem der har skabt problemet og de må vel
give noget support.

mvh
Bruno

Fra : anders

Dato : 28-02-07 20:48

Hej Bruno
Tja, du har selvfølgelig nok ret, hvad skal vi så med dísse nyhedsgrupper?
hilsen anders

Fra : Bruno

Dato : 28-02-07 22:30

anders wrote:
> Hej Bruno
> Tja, du har selvfølgelig nok ret, hvad skal vi så med dísse nyhedsgrupper?

Det kan der være noget om - men omvendt hvis alle bare læser problemerne
uden om Microsoft så opdager de aldrig hvad det er for noget knald de
har sluppet ud. Plus at gruppen her kommer til at drukne i Vista
spørgsmål, måske der er en Vista gruppe et sted.

Mvh
Bruno

Fra : anders

Dato : 26-03-07 14:38

Hej
Jeg kan oplyse at der er en vista-driver nu og spillet igen fungerer.
hilsen anders