Second life og ikkeopdaterede driver.
Fra : FBJ

Dato : 27-02-07 21:05

Grafikkort Nvidia go 7600 256 Mb.
Sidder i en HP Pavillion 9000 med Vista Home Premium!

Second life vil ikke starte da driverne ikke er opdaterede! (?)

Jeg kan ikke finde Go serie 7 "Vista-drivere" på Nvidias
hjemmeside, men kun til "Geforce and TNT2" hvor der ligger
drivere til Win Vista 32 og 64 bit.

Kan disse bruges eller fucker jeg maskinen op??

--
F.B.J.

Fra : Ole

Dato : 28-02-07 16:18

FBJ wrote:
> [...]
> hjemmeside, men kun til "Geforce and TNT2" hvor der ligger
> drivere til Win Vista 32 og 64 bit.
>
> Kan disse bruges eller fucker jeg maskinen op??

http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_lang=en&h_cc=us&cc=us&h_page=hpcom&lang=en&h_client=S-A-R163-1&h_pagetype=s-002&h_query=HP+Pavillion+9000&submit.x=3&submit.y=8

Vælg model, sidste driver er fra 01-2007, burde være ny nok.

Ole