Otto Brandenburg
Fra : Jørgen Lehnemann

Dato : 08-03-07 10:53

I mindeudsendelsen forleden om Otto Brandenburg synger han en lille
vise - hvor han står i en cottoncoat og med en lille hat på.
Han synger om det at være den liile mand, blive hunset på arbejdet og
af konen og til sidst komme op til himmelen og blive afvist.
Hvad hedder visen?
(Hvis det er en forkert gruppe, så undskyld og gerne henvis til en
anden gruppe).

Hilsen
Jørgen L.

Fra : uh

Dato : 24-03-07 09:54

"Jørgen Lehnemann (slet DO1RE)" <prenslev-lehnemann@DO1REmail.dk> skrev i en
meddelelse news:11733478900.152183717799559@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> Hvad hedder visen?
> (Hvis det er en forkert gruppe, så undskyld og gerne henvis til en

Hej Jørgen L.
Jamen så kan jeg nu fortælle at det efter din gode beskrivelse må dreje sig
om: "Der er jo ikke noget nyt i det", med tekst af EPE og musik af Ole
Nezeer.
mvh uh