"De synger om ingenting"
Fra : Tom

Dato : 07-03-07 21:16

Har hørt et nummer i radioen hvor de på svensk synger noget i stil med "I
klubben synger de om ingenting". Er der nogen her i gruppen som kan give mig
navnet på titlen og/eller kunstneren?

/Tom

Fra : F.B.J.

Dato : 07-03-07 21:44

"Tom" <rsunderscorefilex@post9.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> stil med "I
> klubben synger de om ingenting". Er der nogen her i gruppen som

Den er sq svær, vi snakker vel om mere end 75 % af den danske
poprock scene der kan komme under den kategori!!

(sorry, ku ik´ la´ vær´)
--

F.B.J.

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 08-03-07 14:20

"F.B.J." <flebau@husk at fjernegmail.com> skrev i en meddelelse
> "Tom" <rsunderscorefilex@post9.tele.dk> skrev i meddelelsen
>

> Den er sq svær, vi snakker vel om mere end 75 % af den danske poprock
> scene der kan komme under den kategori!!
>
> (sorry, ku ik´ la´ vær´)

uhhh... pas på hvad du siger i den her tid hvor det eneste man "må" høre er
Nephew...

Rasmus

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-03-07 14:24

Rasmus M. Jensen skrev:

>pas på hvad du siger i den her tid hvor det eneste man "må" høre er Nephew

Hvem er det ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Peter Juhl

Dato : 08-03-07 14:53

Ivan V. Klattrup wrote:

> Hvem er det ?

Dansk band - jeg kan anbefale deres første to plader:

Supertanker
Okay Okay Boys

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 08-03-07 17:08

On Thu, 8 Mar 2007 14:52:56 +0100, "Peter Juhl" <peter@c.dk> wrote:

>Dansk band - jeg kan anbefale deres første to plader:
>
>Supertanker
>Okay Okay Boys

Det vil sige: Igen et ideforladt band, for "Supertanker" er da et
album med "Kliche".

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : kautaq

Dato : 08-03-07 21:50

"Peter Juhl"

> Dansk band - jeg kan anbefale deres første to plader:

> Supertanker
> Okay Okay Boys

Fedt! He he...

Mere her:

http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article278759.ece

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 09-03-07 00:11

"kautaq" <kautaq@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Fedt! He he...
>
> Mere her:
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article278759.ece
tjaa... måske er jeg lidt jante-lovs agtig (ik at jeg gerne vil være det)
men ka sgu ik se hvad der er SÅ fantastisk og "nyskabende" ved Nephew
bandet... c'mon... så er det altså heller ik bedre...

Rasmus

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 11-03-07 11:39

Rasmus M. Jensen skrev:

> [...]
> være det) men ka sgu ik se hvad der er SÅ fantastisk og
> "nyskabende" ved Nephew bandet... c'mon... så er det altså heller

Man behøver vel ikke at lægge andet i priserne, end at bandet af dem,
der bestemmer, bedømmes til at være lidt bedre end dem, de er
nomineret sammen med. Derudover trækker de en del omtale, hvilket er
rimeligt nok i betragtning af, at de vel er tidens bedst sælgende
danske band og blandt de bedst anmeldte.

Jeg synes, Nephews musik er fin nok, men gud hvor er de dog kedelige
at høre på i interviews og takketaler.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 13-03-07 03:16

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg synes, Nephews musik er fin nok, men gud hvor er de dog kedelige at
> høre på i interviews og takketaler.

og dødkedelig musik... er ret sikker på trommeslageren kun kan spille 3
beats som de bruger på alle numrene... LOL

Rasmus

Fra : @

Dato : 08-03-07 19:34

Hejsa..

Måske er det : Kobojsarna_-_Sang_om_Ingenting ?????

Var det den ?

Fra : Tom

Dato : 08-03-07 21:13

> Hejsa..
>
> Måske er det : Kobojsarna_-_Sang_om_Ingenting ?????
>
> Var det den ?

Tak, det var lige den!
Man kan endda se videoen på deres hjemmeside http://www.kobojsarna.se/
Så ka' folk sige at det er puha eller være endnu, jeg er sgu ligeglad det er
en glad sang der er gang i .

/Tom

Fra : @

Dato : 09-03-07 08:33

Det var godt.. Vil kigge på videoen senere ..

Hmm lidt mærkeligt at der ikke var andre herinde der kendte den...

Fra : Rune S. Larsen

Dato : 12-03-07 02:24

@ skrev:
> [...]

Basshunter med selvironi :)