Blank & Jones på DR2 tema
Fra : qwert qwert

Dato : 04-03-07 00:20

Hvilket Blank & Jones nr ( - for jeg tror det var dem) var det der
blev spillet som afslutning på DR2-temaaftenen om fotografi lørdag
3/3...?

Mvh. og Pft

Per J

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-07 01:29

qwert qwert (slet 5THFG) wrote:
> Hvilket Blank & Jones nr ( - for jeg tror det var dem) var det der
> blev spillet som afslutning på DR2-temaaftenen om fotografi lørdag
> [...]

Kan du beskrive nummeret?
Ellers bliver det genudsendt 11 marts.

Fra : qwert qwert

Dato : 04-03-07 12:01

>Kan du beskrive nummeret?
>Ellers bliver det genudsendt 11 marts.

Det kan høres (ses) på DR-net. Det er de sidste ti min af
temaaftenen. Har været på nettet og lede og fundet frem til at
det må være Blank & Jones som osse bliver nævnt i
rulleteksterne. Har lyttet til mindst 40 klip hvoraf nogle har
identiteter med nummeret, men...
Det er et fedt nr.

Per

Fra : qwert qwert

Dato : 04-03-07 12:14

qwert qwert <vandvarmer@hotmail.com> skrev:

> [...]
>det må være Blank & Jones som osse bliver nævnt i
>rulleteksterne. Har lyttet til mindst 40 klip hvoraf nogle har

Næ, nu er jeg sgu i tvivl - det ku osse være Trentemøller...

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-07 12:30

qwert qwert wrote:

> Næ, nu er jeg sgu i tvivl - det ku osse være Trentemøller...

Det var edermame noget af en forskel.

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-07 12:30

qwert qwert wrote:

> [...]
> det må være Blank & Jones som osse bliver nævnt i
> rulleteksterne. Har lyttet til mindst 40 klip hvoraf nogle har

Fotografiets mestre
DR2 Tema 03. marts 2007 kl. 20:00 på DR2
Genudsendelse: 11. marts 2007 kl. 13:30

OBS: Video på vej

Så jeg kan ikke kigge efter for dig :(