Akkorder til Fede Finn & Funnyboyz
Fra : Thomas Petersen

Dato : 03-03-07 10:45

Afledt af min tråd lidt længere nede har jeg nu været i Merlin for at købe
cd'en.......... skal bruge
nummeret "Kærligheden brænder" til noget familiefødselsdag.......

Nu er jeg så kommet til næste spørgsmål........ligger nogen inde med
akkorderne til sangen, så jeg slipper
for at skulle bruge tid på at lytte sangen af?

Venlig hilsen
Thomas

Fra : Martin Bak

Dato : 03-03-07 20:10

"Thomas Petersen" <tp@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> akkorderne til sangen, så jeg slipper
> for at skulle bruge tid på at lytte sangen af?

Det kan du da ikke mene alvorligt... Den er så elementær, at du næsten ikke
kan komme til at spille forkert.

Martin

Fra : Thomas Petersen

Dato : 03-03-07 23:09

> Det kan du da ikke mene alvorligt... Den er så elementær, at du næsten
> ikke kan komme til at spille forkert.
>
> Martin

Hvis det er tilfældet, kan du vel bare poste akkorderne.......?????

Fra : Thormod Johansen

Dato : 04-03-07 03:22

"Thomas Petersen" <tp@mail.dk> wrote in message
> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Hvis det er tilfældet, kan du vel bare poste akkorderne.......?????

Kan du ikke bare selv aflytte den? Eller er virkeligheden sådan, at det ikke
er fordi du ikke har tid, men fordi du ikke kan?

Fra : Michael

Dato : 04-03-07 11:57

> Hvis det er tilfældet, kan du vel bare poste akkorderne.......?????

Den indeholder to akkorder: C og G (eller tilsvarende transponeret), så der
er lidt om, at det er svært at ramme ved siden af. Jeg er ikke sikker på, om
du med akkorder rent faktisk mener noder?

/Michael

Fra : Martin Bak

Dato : 04-03-07 12:45

"Michael" <emailtilbageholdt@dajegikkegiderspam.dk> skrev i en meddelelse

> Den indeholder to akkorder: C og G (eller tilsvarende transponeret), så
> der er lidt om, at det er svært at ramme ved siden af.

Arh.. der er dog lidt mere. Hvis udgangspunktet er C så er der foruden G
også F og D som bruges i b-stykket.

Martin

Fra : Michael

Dato : 04-03-07 17:14

> Arh.. der er dog lidt mere. Hvis udgangspunktet er C så er der foruden G
> også F og D som bruges i b-stykket.

Beklager! . Jeg kunne ikke huske, at der er et b-stykke, og Finn er ikke
lige i cd-samlingen, så jeg kunne tjekke.

/Michael

Fra : Thomas Petersen

Dato : 04-03-07 18:50

"Thomas Petersen" <tp@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er tilfældet, kan du vel bare poste akkorderne.......?????

Jeg har fundet ud af det......