Hvor findes Fede Finn & Funnyboyz????
Fra : Thomas Petersen

Dato : 02-03-07 20:32

Jeg har kigget efter nummeret "Kærligheden brænder" hos Føtex, Bilka mv. på
nettet,
men kan ikke finde den sang til download nogen steder?

Hvor kan jeg finde den?

/Thomas

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-03-07 21:40

"Thomas Petersen" <tp@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> nettet,
> men kan ikke finde den sang til download nogen steder?

Prøv i Havnegrillen på Fur

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-07 22:56

On Fri, 2 Mar 2007 21:39:56 +0100, "Allan Krautwald"
<krautwald@yahoo.dk> wrote:

>Prøv i Havnegrillen på Fur

LOL

Ellers kunne det være der lå et par bånd på diverse tankstationer i
det nordvestlige Jylland

Fra : Karina

Dato : 10-03-07 23:50

> Jeg har kigget efter nummeret "Kærligheden brænder" hos Føtex, Bilka mv. på
> nettet,
> men kan ikke finde den sang til download nogen steder?
>
> Hvor kan jeg finde den?

Du kan købe hele CD'en her:
http://www.dvdoo.dk/ShowItem.aspx?ID=36573

Mvh
Karina

Fra : Vagn Hansen

Dato : 11-03-07 16:47

Karina skrev:

> Du kan købe hele CD'en her:
> http://www.dvdoo.dk/ShowItem.aspx?ID=36573
>
> Mvh
> Karina
Hej

Har selv ledt efter download muligeder, men fandt ingen. Kopierede så
fra radioen, idet vi jo skulle bruge nummeret til festen.
Det er i det hele taget meget få dansktop melodier der er til download.,
og købe en hel CD for blot 1-2 numres skyld er jo ved at være
gammeldags. Utroligt ikke at Danske Musik Udgivere er mere opmærksomme
på dette, i stedet for hele tiden at brokke sig over manglende salg.
Hvor skal man købe ??
Det er jo mens numrene er "varme" i radioen , at de også efterspørges
til div. private fester.

M.v.h.

Vagn Hansen