Vudering af samling
Fra : Eyvind Hansen

Dato : 01-07-01 16:03

Hejsa

Jeg håber at det er det rigtige sted jeg spørger men jeg kunne ikke finde
andre danske Ng'ere om rollespil.

Sagen er at jeg har en samling Star Wars og Star Trek CCG kort som jeg ikke
længere har tid til at bruge. Derfor vil jeg gerne have dem solgt, jeg har
dog ikke den fjeneste anelse om hvordan man skal sætte en pris på en sådan
samling.

Jeg vil lige gøre eventuelle brokkehoveder som mener at dette er en
salgsannonce opmærksom på at det er ikke.

håber der er en der kan hjælpe mig

mvh

Martin Hansen

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 01-07-01 19:38

Eyvind Hansen wrote:

> [...]
> dog ikke den fjeneste anelse om hvordan man skal sætte en pris på en sådan

Du kan prøve at snakke med din lokale rollespils/samlekorts butik og se
om de ikke har en prisliste (det er nok mest Magic og Pokemon).

--
>o ********* PINKY! aka. Rasmus Klitgaard-Nielsen *********
<()> **** Mad Programmer - Commodore Freak - ABP regular ****
^^ "Can't sing. Can't dance. Can handle a sword a little."
-- Victor's resume (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Fra : Klaus Æ. Mogensen

Dato : 01-07-01 23:09

"Rasmus Klitgaard-Nielsen" <pinky@cs.auc.dk> skrev:

> Du kan prøve at snakke med din lokale rollespils/
> samlekorts butik og se om de ikke har en prisliste
> (det er nok mest Magic og Pokemon).

Hvis de har en "officiel" prisliste, vil den gælde de priser som
forretningen vil sælge kortene for. Du skal ikke regne med at få
mere end højst 40% af det, og de vil nok kun være interesserede i
de mere sjældne, og så endda kun hvis de er i perfekt stand.

Der findes danske foreninger for både Star Wars og Star
Trek-fans, dit bedste bud er nok at kontakte dem og høre om nogle
af deres medlemmer er interesserede i dine kort.

--
Klaus Æ. Mogensen
http://hjem.get2net.dk/Klaudius

He had squatted for hours in the courtyard of the philosophers,
listening to the arguments of theologians and teachers, and had
come away in a haze of bewilderment, sure of only one thing,
and that, that they were all touched in the head.
- Robert E. Howard, "The Tower of the Elephant"