Ægte italiensk takeaway pizza i Århus?
Fra : Steen Suder

Dato : 25-02-07 15:39

Nå, men nu står den altså på takeaway i aften.
Jeg kender de fleste lokale pizzAriaer, men hvor kan jeg finde et godt, ægte
italiensk pizzeria i Århus/Århus S?

Er der nogen i det hele taget?

--
Steen Suder

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-07 01:37

"Steen Suder" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse
> Nå, men nu står den altså på takeaway i aften.
> Jeg kender de fleste lokale pizzAriaer, men hvor kan jeg finde et godt,
> [...]

Du kan prøve Il Mercatino i M. P. Bruunsgade:
http://www.il-mercatino.dk/bruunsgade/

- Jette

Fra : Gamle

Dato : 26-02-07 02:55

Jette wrote:
> "Steen Suder" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du kan prøve Il Mercatino i M. P. Bruunsgade:
> http://www.il-mercatino.dk/bruunsgade/

For sent. Han er død af sult. Det var igår.

Mvh.
Torben

Fra : Henrik

Dato : 26-02-07 14:07

"Steen Suder" skrev i en meddelelse
> Jeg kender de fleste lokale pizzAriaer, men hvor kan jeg finde et godt,
> ægte
> italiensk pizzeria i Århus/Århus S?

Nu hvor jeg har læst Torbens (Gamle) indlæg, håber jeg stadig der er liv
isåfald kan du måske forklare mig følgende:

Jeg ser at du skriver (lokale) pizzAria og (ægte) pizzEria og grubler lidt
over forskellen - gætter på at du med et A indikerer noget
tyrlisk/kurdisk/arabisk eller ...?

Henrik