Isla de Magarita i Venezuela ?
Fra : Bonnie

Dato : 07-03-07 10:43

Som overskriften siger... Er der nogen der har efaringer med Isla de
Magarita i Venezuela ?

Sidder og kigger lidt efter rejser og finder det her sted som bare ser SÅ
lækkert ud.... men snyder billederne ?

MVH Bonnie

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 07-03-07 10:49

"Bonnie" <mail@pomfritterne.dk> on onsdag 7. marts 2007 at 10:43 +0100
wrote:
>Sidder og kigger lidt efter rejser og finder det her sted som bare ser SÅ
>lækkert ud.... men snyder billederne ?

Jeg har ikke været der, men det har min bror. Hans vurdering var at det
var glimrende, dels som base for smårejser ind i Venezuela, dels som
stedet hvor man kunne slappe af. Selvom det naturligvis er ret turistet,
var det efter hans opfattelse ikke mere, end det var til at holde ud.
Naturen og strandene er i topklasse.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Luffedrengen

Dato : 07-03-07 10:55

On 7 Mar., 10:43, "Bonnie" <m...@pomfritterne.dk> wrote:
> [...]
> Magarita i Venezuela ?
>
> Sidder og kigger lidt efter rejser og finder det her sted som bare ser SÅ

Hej Bonnie

Jeg var dernede i Januar 2004 med falk lauritsen .Boede på Margarita
village som er ok, men alligevel ikke noget særligt. Dengang jeg var
dernede var de ikke specielt gode til at holde Deres offentlige
områder rene. Der lå meget affald og flød rundt omkring. Og det er sgu
strenge at se på. Og tror egentlig ikke at det er blevet meget bedre
sidenhen, men man kan da tage fejl!

Den bedste strand på øen er playa del aqua. Og bor du ikke i nærheden
skal du med taxa eller bus. Ikke at det koster meget, men det fedeste
er trods alt at stå op af vandet og gå direkte ind på hotellet!

Desuden er der en del fattige på øen, hvor nogle nok gerne vil have en
del af dine penge hvis du forstår. Men tager man sine forholdsregler
sker der ikke noget...

Uffe

Fra : Erling S.

Dato : 07-03-07 10:57

Bonnie skrev:
> [...]
> Magarita i Venezuela ?
>
> Sidder og kigger lidt efter rejser og finder det her sted som bare ser SÅ

Hej.
Vi var der i december 2006.
Vejret var godt, maden god, naturen også flot.
Vi boede i Playa del Aqua området i den nordøstlige del.
Der var lidt skummelt om aftenen. Guiderne frarådene os at gå ud om
aftenen, hvis der ikke var gadelys.
Pas i det hele taget på, når I bevæger jer rundt om aftenen, og tag
ikke de uofficielle taxaer, hvis I kan undgå det.
I kan se nogle billeder på min hjemmeside www.oz1eee.dk.
Tips vedr. vekselkurs: I kan sagtens få vekslet til en meget bedre
kurs end den officielle, men pas på - der kan være nogle der snyder.
Der er en lokal guide på øen, der hedder Michael Pedersen.
Vi havde alletiders dag sammen med ham.
Har sin egen hjemmeside på:
http://www.islamargarita.webbyen.dk/

mvh
Erling S.

Fra : M. Andersen

Dato : 08-03-07 19:19

Jeg var der for 5 år siden. Frygteligt sted.
Der er meget beskidt udenfor hotelområderne og folk er virkelig fattige. Jeg
tror ikke de har glæde af turisternes penge. Vi var på et all inclusive
hotel og det var kedelig mad af kedelige råvarer og piratsprut som smagte
helt forkert. Der var gadesælgere overalt som hele tiden trak i en og tilbød
deres plastikkæder, selv på stranden vækkede de en og tilbød special price
for you - virkelig utåleligt.
MEN - vi var på en 5 dages tur i Venezuela og DET var fantastisk - utroligt
bountyland, rigtig spændende kultur og natur, rare mennesker, god kaffe,
lækker mad, smukke byer. Det kan jeg helt klart anbefale dig!

Held og lykke

Mette

Fra : Steen Johansen

Dato : 09-03-07 07:37

"Bonnie" <mail@pomfritterne.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Magarita i Venezuela ?
>
> Sidder og kigger lidt efter rejser og finder det her sted som bare ser SÅ

Det ringeste sted jeg har været, der er et dejligt klima så er alt sagt
MvH Steen

Fra : Niels

Dato : 09-03-07 15:07

On 7 Mar., 10:43, "Bonnie" <m...@pomfritterne.dk> wrote:
> Som overskriften siger... Er der nogen der har efaringer med Isla de
> Magarita i Venezuela ?

Ja, der er gyseligt. Men tag videre til Los Rogues http://www.los-roques.org/
- der er fantastisk!

Niels

Fra : Bonnie

Dato : 10-03-07 16:01

"Niels" <nboegh@gmail.com> wrote in message

> Ja, der er gyseligt. Men tag videre til Los Rogues
> http://www.los-roques.org/
> - der er fantastisk!
>
> Niels

NÅ !! I fik os vist overbevist, der skal vi ikke hen....

Tak for hjælpen

Bonnie