TransAlp!!!
Fra : Søren Bæk Andersen D~

Dato : 01-07-01 17:59

HEJ NG!

Er der andre TransAlp kører i denne NG end mig?

MVH Søren

Fra : Claus Rittig

Dato : 01-07-01 20:51

"Søren Bæk Andersen Dahl Hansen" <sorenbadhansen@mail.net4you.dk> skrev i en
meddelelse news:3b3f569b.2025540@news.net4you.dk...
> HEJ NG!
>
> Er der andre TransAlp kører i denne NG end mig?

Ja.
Niels Pein. www.pein.dk

Rittig

Fra : Hans Møller Andersen

Dato : 01-07-01 21:23

Søren Bæk Andersen Dahl Hansen <sorenbadhansen@mail.net4you.dk> wrote in
message news:3b3f569b.2025540@news.net4you.dk...
> HEJ NG!
>
> Er der andre TransAlp kører i denne NG end mig?
>
> MVH Søren

..........og mig!
Hans
TA '91

Fra : Karsten Olesen

Dato : 01-07-01 21:48

"Hans Møller Andersen" <hman@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Søren Bæk Andersen Dahl Hansen <sorenbadhansen@mail.net4you.dk> wrote in
> [...]
_______________________

Jeg har INGEN MC...men sku' jeg ha' een,
så blev det sån' høj satan...

Eller en Tênêrê...hvilken har egentlig
bedst ry for motorholdbarhed osv. ?

MVH

Fra : Claus Rittig

Dato : 02-07-01 18:24

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har INGEN MC...men sku' jeg ha' een,
> så blev det sån' høj satan...
>
> Eller en Tênêrê...hvilken har egentlig
> bedst ry for motorholdbarhed osv. ?

De har begge et ret godt ry for motorholdbarhed, men alt andet lige så
holder en 2-cylindret nok lidt bedre end en single.

Rittig

Fra : Esben Grønborg Brun

Dato : 02-07-01 19:16

Jeg har en Transalp , men vil hellere have en XR600 - er der nogen der
vil bytte ?

Transalpen er fin touring maskine og grusvejs-fræser , men det er ikke en
offroader.

Esben Brun

Søren Bæk Andersen Dahl Hansen <sorenbadhansen@mail.net4you.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b3f569b.2025540@news.net4you.dk...

Fra : Claus Rittig

Dato : 02-07-01 22:18

"Esben Grønborg Brun" <ebrun@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Transalp , men vil hellere have en XR600 - er der nogen der
> vil bytte ?

Det er saft-susemig også en dejlig cikel!
Men den er efterhånden noget gammeldags, var det ikke noget med en KLX650
eller noget i den stil?
Nåh, nej, den kan man HELLER ikke købe i Danmark...

Rittig
(Som er ret irriteret over det ringe off-road udbud i DK)

Fra : Esben Grønborg Brun

Dato : 03-07-01 20:25

Ja - eller en ny XR650 ("king of Baja" -som Californierne skriver -
http://www.off-road.com/dirtbike/jan2000/xr650r/index.html)
eller måske en KTM (den kan vist købes i DK) ...

-måske skulle jeg bare få mig taget sammen til at importere en brugt XR 600
fra Tyskland .
Er XR600 udgået at Hondas program ? - den var med i 2000.

eller måske skulle jeg tage på et antal offroad-ferier i Senegal eller
Baja California ... det er nok billigere end at købe en ny MC i Danmark.

Esben

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9hqovs$iqt$2@news.inet.tele.dk...

Fra : Claus Rittig

Dato : 03-07-01 22:40

> eller måske en KTM (den kan vist købes i DK) ...

Ja det kan den. Sådan en har jeg.

> -måske skulle jeg bare få mig taget sammen til at importere en brugt XR
600
> fra Tyskland .
> Er XR600 udgået at Hondas program ? - den var med i 2000.

Ja, den er omsider udgået. Mon ikke vi får en udgave af CR450F med lygter
næste år?

Rittig

Fra : Esben Grønborg Brun

Dato : 04-07-01 19:58

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b423b2d$0$2079$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Esben Grønborg Brun" <ebrun@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det kan den. Sådan en har jeg.

Jaså - jeg troede ellers du foretrak japanere hvordan er
KTM'en ? ,
CR450F: http://www.2wf.com/html/2001News/20010202Honda450.shtml ...

Esben

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-07-01 22:43

> Jaså - jeg troede ellers du foretrak japanere hvordan er
> KTM'en ? ,

Det er en EXC380 jeg har, EXC = Enduro Cross Country på 380cc totakt.
Sådan en er voldsom og hidsig og helt fantastisk lækker at køre på, når det
er race. På landevej er den ulidelig, der er 4-takterne laaaangt bedre, de
der LC4 modeller skulle være ret lækre, har jeg ladet mig fortælle. Men min
er huleme hurtig.

Rittig

Fra : Mogens Dammand

Dato : 07-07-01 21:50

Ja, så er min Transalp netop indkøbt og bliver leveret hos mig i næste uge.
Så mangler jeg kun afgift og syn, og så få skilt mig af med min XL 500 S'er,
men det skulle vel ikke være et problem, så hvis der skulle være nogen
interesserede, så gi' mig et praj.

Mogens
XL 500 s
XL 600 Transalp