Billig overnatning i København gerne nær
Fra : Bjarne

Dato : 04-03-07 22:08

Hvor kan man med fordel tage hen, hvis man f.eks. ankommer til Kbh dagen
før, fordi man skal med et tidligt fly fra CPH?

Jeg prøvede lige at søge på booking.com, og det er godt nok blevet dyrt.

vh

Bjarne

Fra : Kim Schulz

Dato : 04-03-07 22:12

On Sun, 04 Mar 2007 22:07:48 +0100
Bjarne <netmolotow@varmpost.com> wrote:

> [...]
> dagen før, fordi man skal med et tidligt fly fra CPH?
>
> Jeg prøvede lige at søge på booking.com, og det er godt nok blevet

hvis du bare lige skal overnatte, så kan det jo være du kan finde en
sofa du kan låne på http://www.couchsurfing.com

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Fra : Bjarne

Dato : 04-03-07 22:40

Kim Schulz skrev:

> hvis du bare lige skal overnatte, så kan det jo være du kan finde en
> sofa du kan låne på http://www.couchsurfing.com

Tak, men det virker måske lidt kompliceret for enkelt gangs skyld

vh
Bjarne

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-03-07 22:19

Bjarne <netmolotow@varmpost.com> writes:

> Hvor kan man med fordel tage hen, hvis man f.eks. ankommer til Kbh
> dagen før, fordi man skal med et tidligt fly fra CPH?

Danhostel Amager, altså et vandrehjem. 120 kroner for en seng i et
fælles værelse. 360 kroner for et dobbeltværelse.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-03-07 22:20

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> writes:

> Danhostel Amager, altså et vandrehjem. 120 kroner for en seng i et
> fælles værelse. 360 kroner for et dobbeltværelse.

Det har været en lang weekend, jeg trænger til nogle hverdage at
slappe af i.

Her er linket: http://danhostel.dk/vandrerhjem.asp?lan=uk&id=92

/Trine

Fra : Bjarne

Dato : 04-03-07 22:41

Trine Kornum Christiansen skrev:

> Det har været en lang weekend, jeg trænger til nogle hverdage at
> slappe af i.
>
> Her er linket: http://danhostel.dk/vandrerhjem.asp?lan=uk&id=92

Mange tak og god weekend!

Bjarne

Fra : Bjarne

Dato : 04-03-07 22:53

Bjarne skrev:

> Mange tak og god weekend!

Det har også været en intensiv weekend her, jeg mener god efter-weekend.

Bjarne

Fra : Ulvir

Dato : 04-03-07 23:19

Trine Kornum Christiansen wrote:

> Det har været en lang weekend, jeg trænger til nogle hverdage at
> slappe af i.

Været på Nørrebro?

Fra : alexbo

Dato : 04-03-07 23:12

"Bjarne" skrev

> Hvor kan man med fordel tage hen, hvis man f.eks. ankommer til Kbh dagen
> før, fordi man skal med et tidligt fly fra CPH?

Det kommer lidt an på hvad du mener med fordel, hvis det bare er overnatning
er nedenstående link en mulighed, hvis det er oplevelser er det nok ikke
stedet.

http://www.kastrupbedandbreakfast.dk/

mvh
Alex Christensen

Fra : Bjarne

Dato : 05-03-07 00:02

alexbo skrev:
> [...]
> er nedenstående link en mulighed, hvis det er oplevelser er det nok ikke

Mange tak.
Det ser ud til, at prisen er mest fordelagtig, hvis man finder et
værelse i den rigtige størrelse til antal personer.
vh
Bjarne

Fra : alexbo

Dato : 05-03-07 00:46

"Bjarne" skrev

> Det ser ud til, at prisen er mest fordelagtig, hvis man finder et værelse
> i den rigtige størrelse til antal personer.

Ja, men man kan jo også direkte på siden se hvilke værelser der er ledige, i
det ønskede tidsrum.

Det er ikke noget feriested, ingen restaurant, intet personale, ingen sjove
faciliteter, men
fri kaffe hele døgnet, fri internet på værelset, og tæt på lufthavnen.
For en prisbevidst forretningsmand er det perfekt, og for en famile der bare
lige skal overnatte er det udmærket.

Jeg har ikke selv benyttet det jeg bor kun en time væk, men kender flere der
anbefaler stedet.

mvh
Alex Christensen

Fra : Bjarne

Dato : 05-03-07 09:02

alexbo skrev:
> [...]
> lige skal overnatte er det udmærket.
>
> Jeg har ikke selv benyttet det jeg bor kun en time væk, men kender flere der

Jeg tror, vi vil prøve det, men det vil afhænge af, om vi rammer et
ledigt værelse af størrelse passende til vores antal.

vh
Bjarne

Fra : LH

Dato : 15-03-07 17:59

www.zleep.dk

lige ved kastrup, fin parkering og bad på værelse

499,00

Fra : aNdEr SaNd

Dato : 16-03-07 09:23

"LH" <lhj26@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> www.zleep.dk
>
> lige ved kastrup, fin parkering og bad på værelse
>
> 499,00

Zleep Airport ligger i Tårnby, hvorfra det tager 4 minutter med toget til
lufthavnen (kr. 19,00)