Skal i til Goa ??
Fra : Hans..

Dato : 04-03-07 09:13

Er der nogen , helst fra midtjylland som skal til Goa , måske Candolim,
indenfor den næste måned, så gerne mail til mig.

Mvh Hansen
Viborg

Fra : TS

Dato : 04-03-07 21:28

Hej

Nej jeg skal ikke til Goa, men har boet i Calangute sidste vinter, så skyd
løs hvis du har spørgsmål

Der er som regel en del danskere på denne årstid i Calangute og Candolim, så
det I kommer ikke til at føle Jer alene.

TS

Fra : robertutah@gmail.com

Dato : 23-03-07 22:09

On 4 Mar., 09:12, "Hans.." <evinklerfj...@kabelmail.dk> wrote:
> Er der nogen , helst fra midtjylland som skal til Goa , måske Candolim,
> indenfor den næste måned, så gerne mail til mig.
>
> Mvh Hansen
> Viborg

Hej Hansen

Prøv at læg et indlæg i dette forum, der er mange der er ude og rejse
lige nu og mange der skal afsted. http://www.travellog.dk/site/forum:categori_id=5,
du kan også kigge hvem der er der lige nu under
http://www.travellog.dk/site/rejseberetninger?region_id=4&country_id=0

// rejseblog og rejseberetninger på nettet
// http://www.travellog.dk