Må man medbringe tom drikkedunk i lufthavn~
Fra : Henning

Dato : 03-03-07 08:17

Der er så meget snak om væsker og gennemsigtige poser. Men hvad med en
almindelig drikkedunk? Når jeg går gennem sikkerhedschecket er den
tom, jeg fylder den på toilettet, så jeg har en liter vand til turen.
Er der noget forgjort i det?
Jeg gider ikke betale 25,- for en halv liter kildevand i kiosken

Fra : jens

Dato : 03-03-07 08:42

> [...]
> Er der noget forgjort i det?
> Jeg gider ikke betale 25,- for en halv liter kildevand i kiosken

Ja selvfølgelig må du medbringe en tom flaske drikkedunk
du må også gerne tage rene underbukser med

Fra : Henning

Dato : 03-03-07 16:24

On Sat, 3 Mar 2007 08:41:30 +0100, "jens" <bandit@mail.dk> wrote:

>"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i en meddelelse
>

>Ja selvfølgelig må du medbringe en tom flaske drikkedunk
>du må også gerne tage rene underbukser med

Nu er underbukser ikke så velegnede til at opbevare væske i

Fra : Bjarne

Dato : 03-03-07 16:45

Henning skrev:

> Nu er underbukser ikke så velegnede til at opbevare væske i
De kan formentlig sagtens opsuge væske, men de er besværlige at drikke af.

Bjarne

Fra : Henning

Dato : 03-03-07 18:09

On Sat, 3 Mar 2007 08:41:30 +0100, "jens" <bandit@mail.dk> wrote:

>"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i en meddelelse
>

>Ja selvfølgelig må du medbringe en tom flaske drikkedunk

Grunden til jeg spørger er, at jeg har lagt mærke til de billeder der
vist fra lufthavnens sikkerhedscheck-in. Her vises bl.a. containeren
til alt det konfiskerede, her i mellem også masser af vandflasker
(formodentlig fyldte?). Det undrer mig at ejermændene ikke blot har
tømt flaskerne og taget den tomme emballage med igennem kontrollen,
for at fylde flasken igen på toilettet.

Fra : blue

Dato : 04-03-07 10:27

> [...]
> vist fra lufthavnens sikkerhedscheck-in. Her vises bl.a. containeren
> til alt det konfiskerede, her i mellem også masser af vandflasker

Naturligvis.

> Det undrer mig at ejermændene ikke blot har
> tømt flaskerne og taget den tomme emballage med igennem kontrollen,
> for at fylde flasken igen på toilettet.

Der er jo ikke kildevand i hanerne på toilettet...

Fra : anders

Dato : 08-03-07 22:01

"jens" skrev:

> Ja selvfølgelig må du medbringe en tom flaske drikkedunk
> du må også gerne tage rene underbukser med

Der er intet der er en selvfølge i disse tider.

Mvh
Anders

Fra : Kim Schulz

Dato : 04-03-07 10:51

On Sun, 4 Mar 2007 10:27:12 +0100
"blue" <x@ywzx.dk> wrote:

> Der er jo ikke kildevand i hanerne på toilettet...

nej det kan være det rent faktisk er rent det vand der er i hanen
I danmark er kildevand (på flaske) stadig ringere end det almindelige
drikkevand i hanen. Det har undersøgelse på undersøgelse bevist.

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk