Skotland - både for børn og voksne
Fra : moso97ad

Dato : 27-02-07 14:11

Hej NG,

I slutningen af marts (4 dg) skal vi (min kæreste, jeg og hendes 3-
årige søn) en tur til Skotland. Der skal både være lidt for de voksne,
men nok mest for min kærestes søn, så har I nogen gode anbefalinger
til, hvad vi skal se? Evt. også hvor vi kan bo billigt?

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen
Morten

Fra : Ulvir

Dato : 27-02-07 16:51

moso97ad wrote:
> Hej NG,
>
> I slutningen af marts (4 dg) skal vi (min kæreste, jeg og hendes 3-
> årige søn) en tur til Skotland. Der skal både være lidt for de voksne,
> men nok mest for min kærestes søn.

Ikke for at lægge en demper på tingene, mens jeg synes at det at spændere en
fire dages tur til Skotland med et 3 årig, mest for barnets skyld er spild
af tid og penge. Få en barnepige i de 4 dage og nyd naturen, kulturen,
befolkningen og historie. Ikke at glemme whisky turene. Et barn på 3 fatter
ikke en brik af noget af det.

Mvh- Ulvir.

Fra : HH

Dato : 28-02-07 09:22

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af tid og penge. Få en barnepige i de 4 dage og nyd naturen, kulturen,
> befolkningen og historie. Ikke at glemme whisky turene. Et barn på 3

Korrekt , der er ikke meget for et 3 årigt barn i skotland.

Men for voksne er der naturen, loch ness uhyret - alle de gode historier,
whisky destillerierne og er i der på det rigtige tidspunkt så kan i se dem
smide med træstammer osv.

Så drop barnet hos bedstemor og hyg jer i 4 dage.

Jeg tror en 3 årig ville være gladere for at komme i lalandia.

Mvh HH

Fra : Bjarne

Dato : 28-02-07 12:18

moso97ad skrev:
> [...]
> men nok mest for min kærestes søn, så har I nogen gode anbefalinger
> til, hvad vi skal se? Evt. også hvor vi kan bo billigt?

Jeg synes det er en fin ide.
Det gælder jo om at finde noget, hvor den 3-åriges voksne gerne vil hen
uden at det er for kedeligt for den treårige.

Edinburgh er en skøn by og skulle have en flot zoo.

Loch Ness er overvurderet og hold jer fra Inverness. Det er Skotlands
Herning.

Hold jer laaangt væk fra Politikens guidebog.

Prøv f.eks. at køre mod Glencoe og kig efter hyggelige B&B i
børnevenlige omgiverlser.

Og nyd den fantastiske natur.

Eller en tur med Harry Potter toget fra Fort William.

Bjarne

PS Skotland er ikke billigt.

Fra : moso97ad

Dato : 02-03-07 18:47

Tak for alle svarene. Det bliver nok ikke Skotland i denne omgang, da
det jo også skal hænge sammen økonomisk...surt.