Caber Free Communication?
Fra : LR

Dato : 07-03-07 21:47

Hejsa

Jeg overvejer at skulle have en ny hjelm. Det skal være en flip-up type.
Der skal helst være solvisir i, da jeg er brilleabe, og ikke er meget for at skulle slæbe rundt på et
par solbriller med styrke også

Så var det jeg faldt over Cabergs Justissimo GT, hvor man kan tilkøbe et Caberg Free Communication kit
til. Det lyder jo interessant med Bluetooth, da jeg har en Qtek 9100 med TT6. Man kunne jo så høre
instruktionerne i hjelmen, og slap for at have telefonen ude i al slags vejr.
Mangler nu også et godt beslag til den telefon, til udemontering?

Nogen som har erfaring med den hjelm, specielt mht støj?

Nogen som har erfaring, set test, eller blot fundet specs på det Comm kit?
Jeg syndes ikke rigtig jeg har været heldig.

Eller måske forslag til andre hjelme, og tilsvarene ikke vildt pebrede (Bluetooth) communication kits?

mvh Lars

Fra : Gunnar Langfjord

Dato : 07-03-07 22:24

LR <lr_nospam@nospam.larsr.dk> dengte løs på tastaturet sitt og
forfattet:

>Eller måske forslag til andre hjelme, og tilsvarene ikke vildt pebrede (Bluetooth) communication kits?

En kar fra Singapore på V-Strom forumet er kjempefornøyd med sin og kona
sin Nolan N102. De bruker ledning, men det er blåtann opsjon også...

http://11109.rapidforum.com/topic=122574650987
--
2004 V-Strom (Til salgs!)
dod# 6804 V-SRI# 411 Squidfactor 21.256 NMCU# 8262 ØMK# 203