BMW reservedel-nr.
Fra : O.L

Dato : 07-03-07 20:21

Jeg har en BMW R80 ST. Triptælleren nulstilles med en bakkelit/plastikdims
som trykknap, som jeg mangler, og ligeledes mangler jeg den gummifidusder
skal sidde over den, og slutte tæt til glasset. Er der nogen der kan hjælpe
med reservedelsnumre på de stumper, eller e.v.t. hvor de kan fås? På forhånd
tak.

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-07 21:33

http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=&kind=M&arch=0

--
Mvh.
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Lars

Dato : 07-03-07 22:24

> [...]
> På forhånd tak.
>Jeg kan se at nogen har hjulpet dig med reservedelsnummer.
Mon ikke du kan bestille den ved Side Power eller Expedit.
http://www.sidepower.dk/
http://www.xpedit.dk/

BMWenlig hilsen Lars