vibra-lys
Fra : Klaus R

Dato : 07-03-07 19:06

i forlængelse af blandt andet tråden med påkørt mc-betjent, hvad er så den
generelle mening om denne ting. de der har været på mc-messe kender nok til
den ellers kan det friskes op på http://vibra-lys.dk/index.htm

Klaus R

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-03-07 19:25

Klaus R wrote:
> [...]
> så den generelle mening om denne ting. de der har været på mc-messe
> kender nok til den ellers kan det friskes op på

Den er stadig ulovlig er den ikke?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Klaus R

Dato : 07-03-07 19:30

> Den er stadig ulovlig er den ikke?
>

> --
> Anders Houmark
> www.AndersH.dk
> www.chipsguiden.dk

ikke ifølge sælger på nævnte site som også sælger dem...
kunne bare være rart at høre mereog andre meninger

Klaus R
suzuki gs450

Fra : Rene Joergensen

Dato : 07-03-07 19:33

Anders Houmark <sunsitenews@andersh.dk> wrote:

> Den er stadig ulovlig er den ikke?

De har en masse argumenter for hvorfor den måske ikke er ulovlig[1], men
som nævnt er den ikke godkendt af færdselsstyrelse. Så møder man en
krakilsk betjent som har en dårlig dag kan han sikkert finde på at
stikke en bøde, under hvilken paragraf ved jeg ikke.

[1] http://vibra-lys.dk/koerelys.htm

--
-René

Fra : Gregers Petersen

Dato : 07-03-07 20:24

"Klaus R" <dummefjols@hotmail.com> wrote in

> [...]
> den generelle mening om denne ting. de der har været på mc-messe
> kender nok til den ellers kan det friskes op på

Min tidl. kørelærer (Søren Klausen, Gentofte, som mange sikkert kender)
havde en liggende. En dag jeg var forbi, for at høre ham, hvor han havde
købt den, ville han dog efter afprøvning ikke rigtig anbefale den. Grunden
var noget i retningen af, at han var utilfreds med lysets svage "udseende",
så MCen i hans øjne blev mindre synlig med vibrerende lys end uden.

--
Gregers Petersen (GS500E)