Min Honda er blevet STJÅLET i nat!!!!!
Fra : Esben

Dato : 05-03-07 07:42

Jeg havde i nat indbrud i min garage her i odense.
En eller anden idiot har stjålet min elskede lille honda xl350r.
Ja den som jeg har brugt de sidste par vintre på at ombygge og gøre
fin.
Det er jo en sort gammel crosser, dog med motard gade fælge, chopper
forlygte, meget høj kåbe bagtil og en lille poleret udstødning i højre
side!!
På tanken sidder der et klistermærke fra vores klub, der står
selvfølglig YOUNGPUNKS, og på kåben bagtil står der www.youngpunks.dk
Der er ikke nummerplade på og ingen baglygte.

I kan se billeder af den her:
http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9517

Håber virkelig at I vil holde øjnene åbne, det kunne jo være den står
og flyder et sted.

Hvis i ser den så giv mig lige et kald på 23952332!!

Hilsen Esben, som er meget trist idag!!!

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-03-07 07:50

Esben wrote:

> Hilsen Esben, som er meget trist idag!!!

Ahr pis! Den var sgu' blevet så flot. Jeg føler med dig, og checker om
den skulle være kommet over broen. Husk postbude, taxichauffører og
skraldemænd. Uddel en seddel med billede, dusør og kontaktoplysninger.

--
vh
Torben

Fra : J.C.Kløve

Dato : 05-03-07 07:52

On 5 Mar., 07:42, "Esben" <e...@oncable.dk> wrote:
> [...]
> og flyder et sted.
>
> Hvis i ser den så giv mig lige et kald på 23952332!!
>
> Hilsen Esben, som er meget trist idag!!!

Ja den er jo til at genkende

Skulle de formastelige komme på disse kanter, skal jeg nok give
lyd

Held og lykke med at få den tilbage

--
Dun@nt

Fra : Esben

Dato : 05-03-07 11:35

YES YES YES.
Kan det blive bedre.
den er allerede dukket op igen.
den holdt på en legeplads et poar gader væk.
jeg tror ikke de havde fået den startet overhovedet.
de havde forsøgt at kortslutte den, men havde fået revner stelledning
i smadder.
så ud over et par enkelte ridser så er den tilbage i stalden igen i
fin stand.

fuck jeg føler mig heldig!!!!!

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-03-07 12:30

Esben wrote:

> fuck jeg føler mig heldig!!!!!

Tillykke! Du er mere end heldig at de ikke har kastet rundt med den.

www.louis.de - Diebstahlschutz - im warenkorb - zur kasse.

--
vh
Torben

Fra : Anders Houmark

Dato : 05-03-07 21:47

Torben Scheel wrote:

> Tillykke! Du er mere end heldig at de ikke har kastet rundt med den.

Hold kæft det var dejlig læsning, at den er tilbage i god stand

> www.louis.de - Diebstahlschutz - im warenkorb - zur kasse.

Hvad kan anbefales? Jeg skal selv have noget låseværk nu her, da jeg gav en
af kæderne væk da solgte min gamle maskine.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Rene Joergensen

Dato : 05-03-07 22:07

Anders Houmark <sunsitenews@andersh.dk> wrote:

> Hvad kan anbefales? Jeg skal selv have noget låseværk nu her, da jeg gav en
> af kæderne væk da solgte min gamle maskine.

Har du da fået taget dig sammen til at købe en maskine? ;)

--
-René

Fra : Thomas Jensen

Dato : 06-03-07 06:49

> Har du da fået taget dig sammen til at købe en maskine? ;)

nej, men han snakker meget om det....

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Anders Houmark

Dato : 06-03-07 19:31

Thomas Jensen wrote:

> nej, men han snakker meget om det....

Jeg får sgu aldrig taget mig sammen.. buhuuu :)

Fra : Rene Joergensen

Dato : 06-03-07 20:03

> Jeg får sgu aldrig taget mig sammen.. buhuuu :)

Nej, det ved jeg :)

Du skulle have beholdt FZR'en, fin maskine :)
Ellers har jeg en godt brugt FZR du må købe.

--
-René

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-03-07 19:31

Rene Joergensen wrote:

> Nej, det ved jeg :)
>
> Du skulle have beholdt FZR'en, fin maskine :)
> Ellers har jeg en godt brugt FZR du må købe.

Ja det var sgu en fin lille maskine.. synes bare affjedringen var for blød
og med de km. jeg kørte ville den nå over 100k km på 3 år, og så er maskinen
jo vel nærmest intet værd mere, da ingen tør købe maskiner med sådanne km
tal på uret :-/

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-03-07 07:21

Anders Houmark wrote:

> Hvad kan anbefales? Jeg skal selv have noget låseværk nu her, da jeg gav en
> af kæderne væk da solgte min gamle maskine.

Det ved jeg ikke - jeg har aldrig fået stjålet en MC, så herfra kan alt
fra en vagtkat over styrås til alarm + kæde + skivelås i teorien
anbefales

Det kommer vel an på område, MC og risikovillighed i alle tilfælde.

--
vh
Torben

Fra : Anders Majland

Dato : 07-03-07 23:07

> Hvad kan anbefales? Jeg skal selv have noget låseværk nu her, da jeg gav
> en
> af kæderne væk da solgte min gamle maskine.

Til en fornuftig pris har de en kombination af kæde og skivelås der er god
til at låse den til noget fast.
Se #10059041 til 45Euro - Det er såmend nok ligeså godt/skidt som
"mærkevarer" der koster det dobbelte og holde nok de fleste amatører på
afstand (håber jeg - jeg bruger selv et sæt.)

Men som der er vist på you tube kan selv en 10mm kæde klippes over hvis man
har en motherfucker boltsaks - men det har de færreste amatører alligevel
.... Og profferne kan man ikke gøre meget ved alligevel ....

Btw så skal man selvfølgelig ikke låse mc'en så man bare kan efterlade en
bremsekive fra forhjulet sammen med låsen - Men f.eks i skiven ved baghjulet
og med kæden igennem hjulet så skal der da lidt arbejde til at få løbe med
det .....

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-03-07 13:32

"Esben" <ebo@oncable.dk> wrote in message
[...]

************

Det ER du. Nyd det!
Godt at høre at barnet er hjemme igen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.welles.dk
www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Knud Dam

Dato : 05-03-07 19:07

"Esben" <ebo@oncable.dk> skrev i en meddelelse

YES YES YES.

Kanon !

; - )

KD

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-07 06:51

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Esben" <ebo@oncable.dk> skrev i en meddelelse
>
> YES YES YES.
>
> Kanon !

Har set den ved skovsøen, rigtig flot, dog ikke altid nem at starte vel. (
Har set dig træne benmuskler he he )

Hygge PD CBR1100t

Fra : Armand

Dato : 06-03-07 16:11

"Poul Dam" <pouldamhyggeadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Har set den ved skovsøen, rigtig flot, dog ikke altid nem at starte vel.
> ( Har set dig træne benmuskler he he )

Er dét rigtigt Esben?
Ifald er det måske på tide med hottips omkring brugen af XL'erens
kickstarter :-/

Søg på Google-groups på emnet: "Honda XL 250R Oplysninger søges" og bliv
(måske) klogere ved at læse dén tråd!

--
Armand.

Fra : Esben

Dato : 07-03-07 20:12

hæhæ ja man kan godt få trænet ben musklerne en del.
den er ikke altid så nem at starte...
men det skulle gerne løse sig når jeg får den dyset ordenligt ind, får
nye luftfiltre på.
og får lave udstødningen. om..

bare vent...!!