nærlys / fjernlys problemer
Fra : David

Dato : 04-03-07 19:42

nærlys / fjernlys problemer

problemet opstod for to dage siden
intet lys i forlygten

jeg tænkte det nok måtte være pæreren
nå da jeg trykker på knappen til det lange lys og så er der pludselig
nærlys?
men det lange lys virker ikke og pæreren virkerer heller ikke
jeg prøvede af skifte pæren til det lange lys men stadig intet

hvad kan der være galt?

det skal lige siges at når man slukker for nærlys er det ingen lys
fortil men bagtil lyser fint.

Fra : David

Dato : 04-03-07 19:45

On 4 Mar., 19:42, "David" <david...@jubii.dk> wrote:
> [...]
>
> hvad kan der være galt?
>
> det skal lige siges at når man slukker for nærlys er det ingen lys

jeg mener selvfølgelig når man slukker for fjernlyset lys fortil men
bagtil lyser fint.

Fra : Armand

Dato : 04-03-07 20:26

"David" <davidjnj@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg prøvede af skifte pæren til det lange lys men stadig intet
> det skal lige siges at når man slukker for fjernlyset lys fortil men

Løs eller overrevet forbindelse :-/

Prøv at nærkigge i området ved kronrøret: Det er ofter dér at ledninger
bliver slidt igennem; trukket fra hinanden eller klemt i styrstoppet!

--
Armand