fishtail udstødning uden for maget støj
Fra : Bjarne

Dato : 02-03-07 19:28

PÃ¥ min guzzi har jeg to stk. Lafranconi Competizione som jeg synes larmer for
meget.

Jeg ville gerne have et sæt Highway Hawk fishtail udstødninger på i stedet. Jeg
talte så med importøren af Highway Hawk og hun fortalte mig, at der ikke er
noget særlig dæmpning i sådan nogle og hun var heller ikke bekendt med at man
kunne sætte noget i.

Nu er spørgsmålet så, hvor meget sådan nogle vil larme i forhold til dem jeg
har. Jeg har ikke lyst til spendere og så bagefter konstatere at de larmer lige
så meget eller mere end dem jeg har.

Så er der nogen der har et bud på hvormeget Highway Hawk vil støje ? Eller er
der eventuelt nogen der har en ide til andre fishtail udstødninger samt hvor
de kan fås.

mvh,
Bjarne