Specialkåber til BMW K100RS
Fra : OM

Dato : 01-03-07 14:34

Hejsa folkens

Er der nogen af jer der ligger inde med navne / www adresser på
firmaer der laver specialkåber til BMW K100 motorcykler? På forhånd
mange tak.

Mvh OM

Fra : p.jarnbak

Dato : 02-03-07 01:14

"OM" <ole@pragmasoft.dk> wrote in message
[...]

http://www.pichler.de/ har da en til k75 i katalog så de har nok også til en
k100.
Hej Palle.

Fra : OM

Dato : 02-03-07 10:57

Hej Palle tak for linket!
Det er denne kåbe jeg har set på DBA
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=48594243
Den ser sku ret potent ud!
/Ole

Fra : p.jarnbak

Dato : 02-03-07 11:33

Hej Palle tak for linket!
Det er denne kåbe jeg har set på DBA
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=48594243
Den ser sku ret potent ud!
/Ole

Ja den er flot.Den ligner næsten en k1100rs kåbebund.Du kan jo prøve at
ringe til sælger og spørge om han ved hvad det er for en model.
Hej Palle.

Fra : OM

Dato : 02-03-07 12:31

Det ville jeg også hvis ikke det var fordi at mit måneds abonnement
til dba lige er udløbet...

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 02-03-07 13:20

Jeg synes det ligner en K1100RS kåbe. Ikke blot kåbebunden, men hele kåben.
Den er malet tofarvet, og tilpasset en K100, derfor forvirringen

Venlig hilsen

Michael Dahlberg
(BMW K75C)

Fra : p.jarnbak

Dato : 03-03-07 00:31

"Michael Dahlberg" <m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg synes det ligner en K1100RS kåbe. Ikke blot kåbebunden, men hele
> kåben. Den er malet tofarvet, og tilpasset en K100, derfor forvirringen
>
> Venlig hilsen

Ja, men den ser lidt bredre ud + moterings skruerne sider anderledes end på
en k1100rs.
Har selv prøvet at montere en k11rs kåbe på en k100rs fra 84.Jeg købte det
hele med beslag
hos Jes for 1500 kr(brugt) og brugte så 4500 kr på at male hele cyklen mørk
metal blå.Jeg tror den køre i nordjylland nu.
En anden god ting fra en k11rs er styret.Det er lidt bredere og mere tilbage
hvilket giver lidt mere magt over det.Jeg havde også et tilbageflytter sæt
fra rask, der gav en rigtig god benstilling,kan anbefales.
Hej Palle.

Fra : Per Svein Moland

Dato : 04-03-07 16:13

"Michael Dahlberg" <m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> skrev i melding
> Jeg synes det ligner en K1100RS kåbe. Ikke blot kåbebunden, men hele
> kåben. Den er malet tofarvet, og tilpasset en K100, derfor forvirringen

Det er feil. Hadde selv en 85-mod. K100 med K1100RS-kåpe. Den har helt andre
åpninger i siden, og litt annerledes fasong. Så ikke så dum ut denne heller.

--
psm
TUSK #005 www.dakar.no

Sport Touring - "Relaxing as fast as you can."
Adventure Touring - "Sport Touring as dirty as you can."
Cruising - "Posing as loud as you can."
Touring - "Trying to stay awake as comfortably as you can."

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-07 13:32

"OM" <ole@pragmasoft.dk> skrev i en meddelelse
Det ville jeg også hvis ikke det var fordi at mit måneds abonnement
til dba lige er udløbet...

Så er det jo godt at det alligevel er muligt at skrive til sælger gennem det
der chat-værk.

Mvh

Thomas