God start på sæsonen 2007 - og pas på!
Fra : M. Hoey

Dato : 28-02-07 22:18

Hej til gruppen

Lige en reminder, siden er blevet opdateret med nye billider, spændende, men
vækker også skræmmende tanker, syntes jeg ihvertfald.... Måske nogen der har
set den før, da jeg har postet linket for noget tid siden i gruppen, men
absolut et kig værd, især for den der ikke kender siden.

http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/chapter1.html

God start derude, må nok indrømme at der går nogle dage, inden at jeg kommer
ud, havde håbet, men kan se der stadigvæk ligger sne mange steder, også
enkelte steder på vejene, især i Vestsjællands Amt...

--
Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
Honda VFR RC36-2 1996
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : Peter

Dato : 28-02-07 22:45

"M. Hoey" <mhoey@city.dk> wrote in message
> [...]
> kommer ud, havde håbet, men kan se der stadigvæk ligger sne mange steder,
> også enkelte steder på vejene, især i Vestsjællands Amt...

Så vidt jeg husker, kom det sidste gang den blev nævnt her, frem at det
meste er fake, hun har vist bare en livlig fantasi.

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 28-02-07 22:54

Du har ret. Fascinerende hjemmeside. Tjernobyl! Hvad er Ukraine for et
(ud)sted? Min (ukendte) farfar forsvandt under WWII i Ukraine ikke så langt
fra Tjernobyl: http://brason.dk/serv05.htm
Uvirkelighedsstemningen på elenafilatova.com minder om filmmesterværket
'Stalker' af Andrei Tarkovsky...

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 01-03-07 07:04

"John de Summer-Brason" <brason@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> langt fra Tjernobyl: http://brason.dk/serv05.htm
> Uvirkelighedsstemningen på elenafilatova.com minder om filmmesterværket

Der er osse flere af scenerne i denne film der er optaget i nærheden af
kraftværket, en del år før ulykken.
(lidt rigeligt OT så slut herfra)

--
Mvh/regards Claus Ruglund Jakobsen
Cbx750f '84 - Audi 80 1.8E '88 +mz etc etc

Fra : Bongo

Dato : 28-02-07 23:00

Norsk motorcykel union har lagt et par publikationer ud på nettet. Den ene
(Full Kontroll) er vist kendt af de fleste. Den findes også i en
højopløsningsversion på linket sammen med et gentryk af artikelserien
"Strategisk motorcykelkørsel". Det er opbyggelig læsning mens vi venter på
de sidste varmegrader.

http://www.nmcu.org/kompetanse/index.html

Fra : Tommy Fer

Dato : 01-03-07 06:28

M. Hoey skrev:
> [...]
> ud, havde håbet, men kan se der stadigvæk ligger sne mange steder, også
> enkelte steder på vejene, især i Vestsjællands Amt...

Hehe, jeg arbejder sammen med 3 driftsingeniøre fra Barsebäck. Deres
udlægning af Tjernobyl (den tekniske) er ikke helt den samme som hun
skriver.

Som andre har nævnt er det nok en fake. Men facinerende.

mvh Tommy Fer
Kwak z750 der vil ud og race

Fra : B & O

Dato : 01-03-07 10:07

Du har ret.... det er både uhyggeligt og tankevækkende. Det er ikke just et
sted man tar på ferie med hele familien.
Det er lidt spooky at se hvordan naturen overtager og næsten sletter
sporene. I hvert fald på overfladen.
Man kan ikke lade være med at tænke på alle de mange ofre. Unge som gamle.
Så har vi det nu bedre og mere sikkert her i lille Danmark. I dag skinner
solen her i Odense, og det er forholdsvis varmt. Min kære Blackbird bliver
nu inde på liften, indtil alt salten er væk fra vejene.
Men om lidt er det forår... så god kommende sæson til jer alle!

Fra : Ole

Dato : 02-03-07 17:02

Tja... jeg plejer at have 7 km på arbejde, men i dag var der forundferligt
nok 42 km

mvh Ole
CBR1000F