læder vest
Fra : oz3lx,René

Dato : 28-02-07 14:22

hej hvor på sjælland kan man købe en god skind/læder vest gerne omkring
midtsjælland

Mvh. René

Fra : Knud Dam

Dato : 28-02-07 21:40

"oz3lx,René" <oz3lx@123oz3lx456.dk> skrev i en meddelelse
> hej hvor på sjælland kan man købe en god skind/læder vest gerne omkring
> midtsjælland
>
> Mvh. René

Hej René.

Hvilken type tænker du på ?

Jeg har en brugt lædervest til salg.

Mvh

KD

Fra : oz3lx,René

Dato : 01-03-07 03:38

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hej René.
>
> Hvilken type tænker du på ?
>
> Jeg har en brugt lædervest til salg.
>
> Mvh
>
> KD
>
>hej Knud
str. xl eller xxl gerne uden snøre og lommer foran men skal være med
inderlommer, men hvad er det for en du har og hvor gammel er den.

--
Mvh. René Rasmussen
Holbækvej 280

Fra : Knud Dam

Dato : 02-03-07 18:21

> str. xl eller xxl gerne uden snøre og lommer foran men skal være med
> inderlommer, men hvad er det for en du har og hvor gammel er den.

Hej !

Har sendt dig en mail.

; - )

KD