Tirsdags-træf på GL. Estrup - flyttet...
Fra : Bente

Dato : 28-02-07 12:55

Set på www.tirsdags-traef-paa-gl-estrup.dk/

**Ændring af Tirsdags Træf 2007**
Tirsdagstræffet kan desværre ikke længere afholdes på Gl.Estrup, idet De
ikke længere ønsker denne form for aktivitet på stedet, da de ikke mener det
hører hjemme her, så vi ser os derfor nødsaget til at finde et alternativt
sted i området, som er egnet til formålet, og flere spændende steder er i
spil, og vi melder snarest muligt ud her på siden, når dette sted er fundet
og en aftale er på plads.

Vi takker alle deltagere for deres opbakning på træffet på Gl. Estrup gennem
de sidste 2 år og håber selvfølgelig at I alle er med på den samme
opbakning, i de nye omgivelser, selvfølgelig kan vi ikke finde rammer lige
så flotte og velegnede som på Gl. Estrup, men vi må jo indrette os efter
forholdene.

****

Øv...

Underligt at Gl. Estrup ikke vil ha´ dette arrangement, én enkelt gang pr.
md.

Det var da god gratis reklame.

Nå, håber at de finder et andet sted at afholde arrangementet.

Bente

Fra : Glavind

Dato : 28-02-07 22:16

"Bente" <1938benteP@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Øv...
>
> Underligt at Gl. Estrup ikke vil ha´ dette arrangement, én enkelt gang pr.

Hejsa.
Det er sgu surt, det var super at komme til.
Håber der findes et andet godt sted.
Mvh
Glavind

> Nå, håber at de finder et andet sted at afholde arrangementet.
>
> Bente

Hent en gratis SPAMfighter her.