Mc Tøj i Tyskland?
Fra : Frank og Gerdur

Dato : 28-02-07 10:50

Hej vi er et par stykker der gerne vil et smut til tyskland og se på tøj og
støvler, vi har set på Louis og de har rigtig mange lækre ting, men de har
ikke en butik i nærheden af grænsen .
Er der nogen herinde der har et link til en forhandler i umiddelbar nærhed
af grænsen. evt med et kørselsvejledning??

VH Frank

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ole

Dato : 28-02-07 11:13

http://www.hein-gericke-store.com/wShop/home/inhalt/index.php

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 28-02-07 13:20

> "Frank og Gerdur" <gerdur@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa

Jeg vil nu stadig anbefale jer at tage turen helt til hamburg og shoppe
der - dels er det ikke meget længere ca 150 km fra grænsen og dels er
udbuddet meget større i forhold til at der er både louis/Polo/Hein Gericke
indenfor kort afstand af hinanden.

Jens B. Rasmussen
- handler i louis på lørdag d 3/3-2007 :D

Fra : Dr. Enduro

Dato : 28-02-07 16:45

Der findes Jörgs Lederstube i Oeversee tæt på Flensborg
(http://web2.cylex.de/firma-home/joergs-lederstube-2481313.html),

ellers er der også Mot-Shop i Flensborg (http://www.mot-shop.de/).

Begge steder har de vistnok dansktalende personale. Ellers er der også
Brunos Moto Company (http://www.brunos-moto.com/), de har også en dansker
ansat, men udvalget er ikke så stort.

Fra : Thomas

Dato : 28-02-07 17:53

"Frank og Gerdur" <gerdur@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Er der nogen herinde der har et link til en forhandler i umiddelbar nærhed
> af grænsen. evt med et kørselsvejledning??

I nærheden af grænsen? Der er da en forhandler i Lübeck - det er nok den
tætteste ved grænsen. Tag motorvejen fra Puttgaden (nr 1) og kør af mod
Lübeck centrum ad den første vej efter Dänishburg. Ligger på venstre hånd
lige efter McDonald

/Ths.

Fra : Armand

Dato : 28-02-07 19:30

"Thomas" <t@pp.se.invalid> skrev i en meddelelse

> "Frank og Gerdur" <gerdur@get2net.dk> skrev i meddelelsen
>
> I nærheden af grænsen? Der er da en forhandler i Lübeck - det er nok den
> tætteste ved grænsen.

Det kán da ikke være tættere på grænsen end HG ved Handewitt: Kør over
Padborg motorvejs-grænsen og af afkørsel #2 (#1 = grænsestationen) -
Forretningen ligger ved "Scandinavian-park" klods op og ned af motorvejen!

--
Armand.

Fra : Thomas

Dato : 28-02-07 22:01

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Padborg motorvejs-grænsen og af afkørsel #2 (#1 = grænsestationen) -
> Forretningen ligger ved "Scandinavian-park" klods op og ned af motorvejen!

Hvis man kommer fra Sjælland er det da noget af en omvej...?

/Ths.

Fra : Armand

Dato : 28-02-07 22:11

> Hvis man kommer fra Sjælland er det da noget af en omvej...?

Ikke desto mindre er det den forhandler/filial der ligger tættest på den
dansk/tyske grænse :-|

--
Armand.

Fra : Glavind

Dato : 28-02-07 22:25

> [...]
> Er der nogen herinde der har et link til en forhandler i umiddelbar nærhed
> af grænsen. evt med et kørselsvejledning??

Hejsa.
Nærmeste Louis er i Kiel
http://www.louis.de/_30d398f7d40032f697ffcfb8ac6ec95a9a/index.php?topic=filiale&ID=31

P.s.
Personlig er jeg meget glad for at handle hos Hein Gericke i Scandinavian
Park http://www.heingericke-flensburg.de/
Indehaveren hedder Karla og taler dansk.
Mvh
Glavind

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Frank og Gerdur

Dato : 01-03-07 13:50

tusind tak for de gode svar, så har vi lidt at gå i gang med,
mvh Frank